EKEN AMüIE BIAAM 'HEIIMEKEIM BROUWERIJE BREED DjOORCEVOERD BINNEN HORECA Oplossing Kerstpuzzel 1998 (22) (7); laliteitsbier AMSTEL: activiteiten c o 0 d e s n e l a j a x s p a a n c h a r a d e o |d R1 r b r a s s b a e n d t l wa R 0 s t a p v 0 t s k e r s t 0 m a p a t m a n 1 a kHn m b R s C a n d e r e n c 1 m KW a c r y l m h oMe G o| b b a d e n G e l e n h a a r v e t e R1 e l f a o b ij n a a mWe n D j a a r p Al e 1 r e D a l e l f e n d e r t 1 g s t t a p 1 a e t e n m a a sl e G k e r S t m a n e C u s e r 1 e W a k Z a S e e n A a p k t k p U l k uality et een De naam 'Heineken Brouwerijen' wordt binnen de horeca-organisatie breed doorgevoerd. Aanleiding hiervoor is de wens om Heineken als onderneming in het horeca-kanaal een eigen, onderscheidende identi teit te geven. Dit betekent dal de Unit Horeca zich aan haar afnemers zal presenteren als Heineken Brouwerijen. Heineken Brouwerijen beslaat uit 21 regio-locaties en vier service-organisaties. Op pagina 16 en 17 vindt u hiervan een overzicht. et de toevoeging van het woord 'Brouwerijen' wordt de unieke maatschappelijke positie van Heine ken, opgebouwd vanuit het verleden, onderstreept. Bovendien is het be langrijk dat horeca-ondernemers zich realiseren dat 'Heineken Brouwerijen' staat voor een onderneming die niet alleen leverancier is van bieren en andere kwalitatieve merken, maar ook toegevoegde waarde biedt in de vorm van uitgebreide service. De organisatie verleent naast de 21 vesti gingen in de verschillende regio's, ser vice via de diensten Tap Techniek (voorheen HTS/HTD), Interieur Ad viezen (voorheen Bouwadviesbu- reau), Bedrijfsadviezen en Evene menten Service (voorheen Reclame Service Dienst). REGIO'S Om de betrokkenheid met de regio en de klanten te benadrukken, is geko zen voor een regio-aanduiding, bij voorbeeld 'Heineken Brouwerijen Nijmegen'. Deze keuze past goed bij de wens om dichter bij de klant te staan. Voorlopig wordt de naam alleen gebruikt op materialen die in het bij zonder gericht zijn op Horeca-onder nemers en niet op materialen voor consumenten. De redactie van Vers van 't Vat is de afgelopen weken overstelpt met oplossingen van de Kerstpuzzel. Bij het ter perse gaan van dit blad was de sluitingsdatum van de prijsvraag nog niet bereikt en was dus nog niet bekend wie de drie gelukkige winnaars van de cadeau bonnen t.w.v. 25 gulden zijn. De winnaars krijgen hun prijs thuisgestuurd. Op deze pagi na de juiste oplossing van de puzzel. 'Veel leesplezier het komende jaar i UISWV r U INVS.V

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 1999 | | pagina 15