EKEN AIMS I tl r Unieke I muziek- actie met Pepsi LVLLLEUV-VLE OdU'lMLfl CLZ-Ü_£ LvU. L^Ll Li LE LlL^LLe V L^LLELvLLl l^L\l #aliteitsbier Wat hebben megasterren als Madonna, the Spice Girls, Tina Turner en Michael Jackson met elkaar gemeen? Dat ze allemaal hebben samengewerkt met Pepsi. Pepsi en muziek vormen al jaren een goede combinatie en aan dit rijtje van wereldartiesten kan nu ook de samenwerking met Janet Jackson, .1 Five en the Corrs wor den toegevoegd. Deze artiesten zijn speciaal voor de Pepsi Music Promotie de studio ingedoken om drie unieke cd's met beeld en geluid op te nemen. De consument kan genieten van een nog nooit eerder uitgegeven nummer, een BIJ 8 qj exclusief video-interview en uniek fotomateriaal van de betreffende artiest en een Pepsi Screensaver. Tijdelijk zitten op de s wor- actie-verpakkingen van 1,5 literfles- l. Deze sen Pepsi, Sisi en 7UP Star Points, leciaal Door acht Star Points te sparen en Music tegen bijbetaling van fl. 2,40 hand studio ling- en verzendkosten, krijgt de i drie consument een van de cd's thuisge- d op te stuurd. Bij iedere bij elkaar gespaar- nieten de cd worden twee Star Points cadeau gedaan om door te sparen BIJ 8 FLËSSFN n v i nr„„, voor de ande- re twee cd's. L%T De actie start v in februari. kelt en moet door Thomas en Mark ondersteund worden en dan slaat het weer ook nog om. Gelukkig komen ze aan bij een kroegje, de redding lijkt nabij. De vrienden snakken naar een lekker glas Amstel Bier. Maar bij de bar aangekomen zet de barman drie niet aantrekkelijke biertjes van een onbe kend merk voor hen klaar. Ook deze laatste beproeving zal met vereende krachten overwonnen moeten wor den.... In december zijn op alle Nederlandse televisiezenders de twee nieuwe commercials van de campagne 'Amstel Bier. Voor elkaar.' in première gegaan. De locaties waar de drie vrienden zich dit keer bevinden, zijn het café De Heeren van Aemstel en de Belgische Ardennen. In het café-spotje zijn de vrienden aanwezig in het café 'De Heeren van Aemstel. Mark probeert drie bier te bestellen. De barman gaat zo op in de muziek van het spelende bandje dat hij hem niet ziet staan. Dit wordt Mark te machtig en kei hard schreeuwt hij 'Stilte'! De band stopt acuut met spelen en verbaasd kijken de andere cafébe zoekers hem aan. Mark trekt zich hier echter niets van aan en bestelt gewoon drie bier. Op het moment dat hij de biertjes mee neemt naar Thomas en Jeroen gaat de band verder met muziek maken en gaat het feest gewoon weer door. In het Ardennen- spotje beginnen de drie vrienden vol goede moed aan een survivaltocht. Alles lijkt mis te gaan: Jeroen strui

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 1999 | | pagina 13