HORECA VIERT 125 JAAR Bossche brandweer mannen hoog op ladder KOELSCHIP OMGETOVERD IN PASSAGIERSVLIEGTUIG den bosch - Een team van acht brandweerlieden van onze Bossche brouwerij staat als enige bedrijfs brandweer op de hoogste ladder van brandwerend Nederland. Tijdens de Landelijke wedstrijd voor brandweer teams behaalden zij de zevende plaats. Deze wedstrijd werd 5 september gehouden in Groningen. De rest van de top tien voor 1998 bestaat uit teams van 'gewone' brandweerkorpsen. amsterdam - Heine- ken Brouwerijen heeft deze maand 200 vliegtic kets voor twee personen weggegeven aan horeca- relaties in het kader van het 125-jarig bestaan van het merk Heineken. Het zijn de winnaars van een actie onder de naam "Met Heineken op zakenreis" waaraan deelgenomen kon worden door horeca ondernemers in Nederland die Heineken bier als hoofdmerk schenken. De campagne haakt in op de wereldwijde promotie voor Heineken consumenten, waarbij in Nederland afgelopen zomer in totaal 10.000 tic kets zijn weggegeven. De prijsvraag in de horeca was echter anders van opzet dan de consumen tenactie in de supermarkten. De hore- ca-ondernemers hebben de afgelopen maanden op een geheel in stijl gemaakt wedstrijdticket twee vragen moeten beantwoorden: Waar zou u buiten Nederland een zaak willen openen en hoe gaat u die zaak noe men De inzendingen werden door een deskundige jury op originaliteit beoordeeld. schiphol-stijl De 200 winnaars hebben hun prijzen in ontvangst genomen gedurende vier feestelijke prijsuitreikingen in de Heineken Brouwerij aan de Stadhou derskade in Amsterdam. Ook dit gebeurde geheel in Schiphol-stij 1van af het moment van binnenkomst waanden de winnaars zich op een vliegveld. Ze moesten inchecken, kre gen door stewardessen een plaats toe gewezen in "het vliegtuig" en werden mee op reis genomen gedurende een feestelijk programma van zo'n twee uur. Met een druk op de knop bepaalden de winnaars hun reisbestemming i *-! KI «li K i»;

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 1998 | | pagina 11