Heineken Henk van Kempen ■s NACHTS TE WEKKEN VOOR Rowan Atkinson HORECAGELEGENHEID Voetbalkantine TV PROGRAMMA Sport IK ONDERNEEM IN MIJN VRIJE TIJD Leider voetbalvereniging, motorrijden VAKANTIELAND Zuid-Frankrijk MUZIEK Hard I c FAVORIETE CD Rock Ballads SCHRIJVER Albert Uderzo FILM Independence Day (42) chauffeur Kelderbiertransport, Den Bosch BIER Heineken LID VAN Ajax supportersclub TROTS OP Vrouw en kinderen Alhoewel de prijsuitreiking van Een kort verslag van een blik- team richting het hotel. Martin: "Even opfrissen en in de hotelbar een lekker glas bier drinken om vervolgens te vertrekken richting het vermaarde Café 'De Groene Weide' van zingende kroegbaas Hessel. Wie op Terschelling niet naar Hessel is geweest, heeft naar mijn mening het eiland nooit écht ontdekt. Er hangt daar een geweldige sfeer. Hessel zingt daar de hele avond de longen uit zijn lijf. Tot in de kleine uurtjes zijn we met z'n allen uit ons dak gegaan." sembezoek aan het eiland van de Brandaris, zingende kroegbaas Hessel, Hollandse nieuwe en scheepsbitter. Zoals bijna alle reisjes naar Ter schelling, begon ook de trip van het verkoopteam Amsterdam in Har- lingen. Wat volgde was een bootreis van 2,5 uur richting West-Terschelling waar volgens Horeca-vertegenwoor diger Martin Kuyt de "natte voorzie ningen prima waren geregeld". Bij aankomst werden er onmiddellijk fietsen gehuurd. "Want wat moet je op Terschelling zonder fietsen?", aldus Martin. "We zijn rechtstreeks door de duinen naar het strand gefietst waar we overdonderd werden met de mededeling dat we gingen strandzei- len. Gelukkig stond er een beperkte wind, zodat iedereen de boot recht kon houden. Een geweldige ervaring dat strandzeilen. Zeker voor mensen met grote oren." CAFÉ DE GROENE WEIDE Na een paar onvervalste Hollandse nieuwe en wat Juttersbitter vetrok het Na een beperkte nachtrust en een uit gebreid ontbijt begon het team van de Unit Amsterdam rustig aan de volgen de dag. Echter, het volgende onder deel maakte hier een nogal abrupt ein de aan. In groepjes van tien werd in een speedboot van twee keer 430 PI< op de Waddenzee uitgewaaid. Het team maakte er opgetogen melding van dat ze zowaar "ook nog een paar zeehonden waren tegengekomen". "Nat, nat en nog eens nat, maar wel voldaan stapten wij later weer aan wal om ons voor te bereiden op de terug reis", aldus Martin. "Het weekend was écht ontzettend geslaagd. Namens het hele verkoopteam van de unit Amsterdam willen wij Marketing dan ook bedanken voor de geweldige bele venis." Het verkoop- team op weg an Harlin ten naar Terschelling de Horeca Marketing Award al weer enige tijd geleden is, had het verkoopteam van Unit Amsterdam, winnaars van de tweede prijs in 1997, nog een reis tegoed. Het team had tijdens de laatste editie van de Award een welverdiende, geheel verzorgde en tweedaagse 'vakantie' naar het waddeneiland Terschelling in de wacht gesleept. Begin juli vond de geplande invasie plaats.

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 1998 | | pagina 23