SISI ACTION: stoer, lekker en nog gezond ook BLOEMENDAAL - Alton Miller, Dimitri, Marcello, 100% Isis, Eddy de Clerq, Joost van Bellem en Ray Keith hadden de afgelopen zomer in ieder geval één ding gemeen: al deze top dj's waren actief in de Bloemendaalse strandclub Solaris op het Royal Club Zomerfestival. Daar vond (zelfs tijdens de nogal vroeg ingevallen herfstde pressie in juli) iedere zondag een 'zon nig' dancespektakel plaats. Deze tweede editie van het Royal Club zomerfestival stond geheel in het teken van dance. Zes zondagen lang had strandclub Solaris veel weg van een van die vermaarde dance-clubs. Tot lang na zonsondergang konden mensen dansen op uiteenlopende muziekstijlen als Drum Bass, Hip hop, R&B, Paris-disco, Soultechno en Deephouse. Tijdens het gratis festival, was de strandclub volledig ingericht met Royal Club materialen. Dankzij een grote tent zagen zelfs de weergo den geen kans om roet in het eten te gooien. VRUMONA INTRODUCEERT NIEUWE ENERGYDRINK B u N NIK - Stoer en lekker voor de kinderen, en een gezonde uitstraling voor de moeders. Dat moet het imago worden van Sisi Action. Eind augus tus introduceert Vrumona de nieuwe energydrink in de winkels: een kool- zuurvrije orange met druivensuiker en multivitaminen die zorgen voor energie. Het nieuwe drankje heeft de sinaasappelsmaak van Sisi. Dat maakt Sisi Action tot een lekkere, zonnige dorstlesser die je weer oppept en sti muleert. Sisi Action is vanaf begin sep tember in de winkel te vinden. Het verschil met de 'normale' Sisi zit hem niet alleen in het feit dat het nieuwe drankje geen koolzuur bevat en wel een heleboel vitaminen, maar bovendien dat het gericht is op een hele specifieke doelgroep, namelijk kinderen tussen de 4 en 12 jaar. Voor kinderen betekent dit dat zij nu hun eigen Sisi 'energydrink' hebben die leuk en stoer is om te drinken en die hen tijdens sport en spel de extra ener gie geeft om er weer tegenaan te kun nen. Tijdens een reeds uitgevoerde kwalitatieve test kwam naar voren dat Sisi Action goed in de smaak valt bij de doelgroep; de jonge drinkertjes beoor deelden de smaak lekkerder dan de huidige orange zonder prik en boven dien werd de diepgele kleur als aan trekkelijk beschouwd, dit geeft aan dat er 'iets extra's' in het drankje zit. Vrumona heeft drie redenen om Sisi Action op de markt te introduceren. Allereerst is er een groei waarneem baar van de koolzuurvrije sinasmarkt. Daarnaast groeit het aantal sportdran ken en vindt er een stijging plaats van het aantal 'kidsproducten'. De nieuwe energydrink voegt deze trends samen. Sisi richt de reclamecampagne op twee doelgroepen: de mediabood schap zal uitgaan naar zowel de kinde ren als hun moeders. Voor de kinde ren wordt een TV-commercial ont wikkeld, voor de moeders een print campagne. Om een uitstraling van actie en ener gie te creëren, is het design van Sisi Action uitgevoerd in een felle rode kleur met gele bliksemschichten. Daarnaast zijn het vertrouwde Sisi logo met dropshadow, de Sisi-sinaas- appel en de bekende kartelranden op de verpakking terug te vinden. De energydrink zal uitgevoerd worden in drie verpakkingen: het 15cl blik, de 25cl PET mono fles en de liter kunst stof retourfles. Voor opname in het assortiment van de 25 cl fles is bewust gekozen omdat deze verpakking goed bij de doelgroep aansluit. De fles is makkelijk hanteerbaar, uitgevoerd in plastic en bovendien opnieuw af te sluiten. Handig tijdens sport en spel dus. De wereldberoemde freestyle dj King Britt stond met zijn collega-dj's Cassie 6 dj Everready tijdens het Royal Club zomerfestival garant voor het 'ultra lounge' gevoel.

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 1998 | | pagina 21