Af en toe heb je zo'n moment; een speciale gebeurtenis waar met recht een bijzonder bier bij past. Amstel brengt speciaal voor dit soort gelegenheden een uniek, eenmalig gebrouwen speciaalbier op de markt. De naam is veelzeggend: Amstel de Belofte. Bier gebotteld in een 75 cl fles; bij uitstek geschikt om te delen met goede vrienden. Het bier ontwikkelt zich door nagisting op fles nog verder en is optimaal op smaak in het jaar 2000. Een mooi jaar om 'De Belofte' in te lossen. PRIJSVRAAG Het bier is niet specifiek gebrouwen voor de viering van de eeuwwisseling. "Het is een bijzonder speciaalbier dat bewaard moet worden voor een mooi moment", aldus Wouter Fijnaut van Amstel Marketing. "Dit moment is uiteraard voor iedereen anders". Amstel de Belofte is verpakt in een duurzaam geschenkblik, speciaal geschikt om het speciaalbier in te bewaren tot het optimaal op smaak is. Bovendien heeft de fles een sluiting van kurk met muselet waarmee het speciale karakter van het bier extra Het bier is door de enorme vraag van thuisver- bruik-klanten helaas niet verkrijgbaar in het PUM. Maar niet getreurd; er worden flessen ver loot. Wilt u ook een kans maken op Amstel de Belofte? Stuur dan een (brief)kaartje naar de redactie van Vers van 't Vat (zie pagina 2 voor ons adres). Vermeld daarop uw naam, adres en perso- neelsnummer en verzin een antwoord op de vraag (Met wie, en ter gelegenheid waarvan, zou u Amstel de Belofte het liefste drinken.Onder de meest originele inzendingen verloot Amstel Mar keting vijftien Amstel de Belofte flessen. Boven dien zullen de leukste inzendingen in het volgen de nummer worden gepubliceerd. Uw briefkaart moet uiterlijk voor 15 september bij ons op de redactie zijn. wordt benadrukt. Wouter: "Dankzij deze speciale verpakking is Amstel de Belofte een ideaal geschenk. Wanneer het bier wordt bewaard op een koele en donkere plaats dan ontwikkelt het zich tot een stevig bier met een warme rode kleur en een alcoholpercentage van 7,5%. "Amstel zal de verkoop van het speciaalbier ondersteunen met een televisie commercial rondom de bekende 'Amstel-vrienden'. Op de winkelvloer wordt gebruik gemaakt van speciaal ontwikkelde display-pal lets met topkaarten en showdozen. m iÊÊÊÈfe WKmm 'Mi 7-, K.YSÜr'Amtt! y TT* ■lliigSHk - h

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 1998 | | pagina 12