Heineken en Amstel servicer! kijkers WK voetbal NEDERLAND BELGIË jiffggTO zoeterwouoe - Nog twee weken, dan is het zover... Dan start op 10 juni het Wereldkampioenschap Voetbal. Een evenement dat voetbal liefhebbers over de hele wereld enkele weken in zijn ban zal houden. Tal van bedrijven haken erop in. De kleur oranje voert in ons land de boven toon. Of het nu gaat om shawls en T- shirts of om de verpakking van chips en hagelslag: het is overal oranje wat de klok slaat. Heineken brengt omstreeks de start van het wereldkampioenschap een unieke eenmalige pilsverpakking op de markt: het Heineken Oranjeblik. Opvallend door z'n spiraalvorm en door z'n kleur én door z'n bedrukking. Op een oranje ondergrond is de tekst van de 'voetbalklassieker' "Hup! Hol land Hup!" afgedrukt. "Hup! Hol land Hup! Laat de Leeuw niet in z'n hempie staan. Hup! Holland Hup! Trek 't beessie geen pantof fels aan. Hup! Holland Hup! Laat je uit 't veld niet slaan. Want de Leeuw op voetbalschoenen durft de hele wereld aan!" Het Heineken Oranjeblik is verkrijg baar bij supermarkten en slijterijen. Heineken Horeca introduceert een 'Oranje-pakket' voor de horeca-ondernemer. Inhoud: drie Heineken hoeden, drie Hei neken slingers en een aantal pos ters (zie illustraties). Wordt de spanning over de pres taties van Oranje u te veel en verfrommelt u alles wat u in handen krijgt tijdens de voetbal uitzendingen, dan biedt Amstel uitkomst. Bij aankoop van een krat Amstel Bier krijgt u in de periode van het WK Voetbal een gratis 'stresskratje'. In de ver trouwde Amstel kleuren rood en wit maar gemaakt van zachte kunst stof, waardoor het zeer geschikt is om uw spanningen van u af te knijpen. HeineKen ZATERDAG 13 JUNI 21.00 UUR eken. Heineken* Heineken? Heineken' Leo Beenhakker, Henk ten Cate en Wim Rijsbergen (coaches uit het betaald voetbal) laten in een televisiecommercial zien wat voor kalmerende invloed uitgaat van het Amstel stresskratje tijdens het vol gen van een voetbalwedstrijd De commercial is tijdens de actieweken op TV te zien. Maar het stress kratje hoeft natuurlijk niet alleen tijdens de voetbaluitzen dingen te wor den gebruikt. Ook op andere spannende momen ten kan het zijn nut bewijzen. De commercial met de drie coaches wordt uitgezonden naast de nieuwe filmpjes met de drie Amstel-vrien den Mark, Jeroen en Thomas (zie elders in deze Vers van 't Vat) mstel steunt, evenals de andere sponsors van de KNVB, 'Spieren voor Spieren'. Dat gebeurt door het sponsoren van het hoogtepunt van deze actie: een live, avondvullende televisie-uitzending op 3 juni. Deze wordt gepresenteerd door Ivo Niehe, geassisteerd door bekende sportpre- sentatoren en spelers van Oranje. Guus Hiddink: "Vele duizenden kin deren lijden aan een progressieve spierziekte en staan min of meer langs de zijlijn. Om deze kinderen te helpen met onderzoek en het ontwikkelen van nieuwe medicijnen is de actie Spieren voor Spieren in het leven geroepen. Een unieke inzamelingsac tie die wij als WI< voetbalteam graag ondersteunen. Door spierziekten nu doeltreffend te bestrijden, hebben deze kinderen straks een betere toe komst." Allemaal kijken dus, 3 juni. (Zie te zijner tijd uw televisiegids, krant of teletekst voor nadere details over de uitzending.)

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 1998 | | pagina 29