i TEAM FRIESLAND WINT HORECA - f MARKETING AWARD 1997 1 Een uitgelaten stem ming heerste na de bekendmaking van de uitslag amsterdam/GROU - Heineken Brouwerijen Friesland heeft de Hore ca Marketing Award '97 gewonnen. Nuchterheid en bravour, spanning en ontlading tekenden woensdagavond 18 maart de sfeer bij de uitreiking in het Heineken Ontvangstcentrum aan de Stadhouderskade in Amsterdam. De zes genomineerde teams waren uitgenodigd voor de uitreiking van de prijs aan het beste team. De avond werd opgeluisterd door pre sentaties en videofilms van de teams zelf. Daarnaast was er het optreden van Kees de Ridder ('de broer van neergezet door marketeer Grardie Akkerhuis), die gevolgd door een camera bij Guus Hiddink een aantal kaarten voor Nederland-België (tij dens het komende WK in Frankrijk) probeerde los te peuteren. Na de pre mière van de potentiële WK-hit van Kees, getiteld 'Weer een goal', werd het tijd voor serieuzer zaken. hl aar het wk Landelijk unitmanager Horeca Philip de Ridder, meester in het opbouwen van de spanning, uitte veel waarde ring voor de inzet van zijn medewer kers. Per genomineerd team gaf hij een uiteenzetting van de beoordeling van de jury. Friesland bleek het hoogst te hebben gescoord. De leden van het winnende team vertrekken op 12 juni met de Thalys naar Parijs om daar op 13 juni de WK-wedstrijd Nederland- België bij te wonen.

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 1998 | | pagina 29