Rivella vindt aansluiting bij C L:\iiLLiJrLLLltir G-Ctkir bum nik - Rivella en de kapsalonke ten Kinki Kappers houden van eind april tot medio mei een gezamenlijke promotie. Door vier achteretiketten van Rivella in te leveren bij Kinki Kap pers kun je gratis een moderne haar- extension laten aanbrengen (een pluk haar van een afwijkende kleur die je kapsel voller maakt). Bovendien wordt in de actieperiode een haarcou- pe-wedstrijd gehouden en krijgen de klanten in de Kinki filialen geen koffie maar Rivella geserveerd. De haarcoupe-wedstrijd houdt in dat je een eigen 'beetje vreemde, maar wel lekkere' haarcoupe ontwerpt en die instuurt. De drie tot vijf winnaars maken kans op het gratis realiseren van hun ingezonden ontwerp bij Kin ki Kappers. Van het eindresultaat wor den foto's gemaakt, die kunnen wor den geshowd in de Kinki-etalages of worden gebruikt voor PR-doeleinden door Rivella. ZA'iy.V. I c:: Safe? bummik - Onder het motto 'To try it is to love it' heeft Vrumona op 4 april 100.000 huishoudens gratis Dr Pepper bezorgd. Zij vonden aan hun deur een plastic tasje met daarin een blikje Dr Pepper en een grote ansichtkaart, die verwezen naar de een minuut lange commercial die 's avonds tweemaal op televisie werd uitgezonden door Veronica. In deze reclamespot was 1 ook het internationale Dr Pepper- thema 'it is not a cola' verwerkt. De tasjes werden bezorgd in Amsterdam, ,;S;; 5, V Amsterdam Zuidoost, Den Haag, Rot- -- - J terdarn, Utrecht, Middelburg, Eindho ven, Maastricht, Nijmegen, Arnhem, Zwolle en Groningen. De verraste ontvangers weten nu dat Dr Pepper geen cola is, maar een frisdrank met een geheel eigen smaak.

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 1998 | | pagina 23