SCHIJNWERPERS AMSTEL BLIK IN DE i is ar'. ;tel er- er- irie uc- )rte mn >en ler- an- by Zo zag het Amstel blik er tot voor kort uit Amstel gaat het Amstel bier in blik dit jaar in de schijnwerpers zetten. Het bliksegment is het hardst groeiende segment in de biermarkt. Om te beginnen krijgt het Amstel blik een nieuw gezicht. Het gaat er frisser en dynamischer uitzien en zal zich nog meer onderscheiden van het Amstel Malt-blikje. Een opvallende verandering is dat de ring die op het flesetiket staat, ook terugkomt in het nieuwe blikdecor. Volgens onderzoek is de consument erg positief over de uitstraling van het ontwerp. Verder worden er tijdens het bliksei- zoen diverse kortingsacties geïntrodu ceerd bij de klanten, die zij in de win kel kunnen doorberekenen naar de consument. Over deze acties zult u meer lezen in latere nummers van Vers van 't Vat. Dit is het nieuwe gezicht van het Amstel blik Tot slot hebben we de enigszins intro verte, maar spitsvondige Jeroen. Hij is de slimste van het stel en heeft een goede kantoorbaan. Het is de bedoeling dat de consumen ten bij het zien van de belevenissen van de Amstel vrienden zichzelf her kennen en een warm gevoel krijgen bij de vriendschap die zich tussen de drie heeft ontwikkeld.

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 1998 | | pagina 9