Mag ik u even voorstellen aan onze Amstel vrienden Zoals u waarschijnlijk heeft gezien is Mark Thomas Jeroen Amstel eind vorig jaar een nieuwe campagne op televisie gestart. Het campagnethema luidt: 'Amstel bier. Voor elkaar'. In de december-uitgave van Vers van 't Vat kon u een kansje wagen om de pakken van de acteurs, ofwel de drie Amstel vrienden, te winnen. De komende tijd krijgt u de gelegenheid de jongens beter te leren kennen. En dan wordt in ver schillende commercials duidelijk dat vriendschap onlosmakelijk verbonden is metAmstel! Door de nieuwe commer cials denken mensen bij Amstel direct aan vriendschap en andersom. Ukent ze nog maar kort: de drie Amstel vrienden. In de eerste commercial, de introduc tiecommercial, is letterlijk de geboorte van hun vriendschap te zien: hierin volgen we Mark, Thomas en Jeroen vanaf hun geboorte, door hun kinder en tienerjaren tot op de dag van van daag. Het vrolijke nummer 'Little by little' ondersteunt de beelden van de opgroeiende jongens. De introductie van de nieuwe campagne werd kracht bijgezet door weekbladadvertenties en abri's. Met het thema 'Amstel bier. Voor elkaar' communiceert Amstel dat de vrienden 'er voor elkaar zijn' (want dat is immers vriendschap), maar ook dat ze 'het voor elkaar hebben'! Naast de introductiecommercial is voor dit jaar nog een aantal andere commercials gepland. In alle commer cials spelen de drie Amstel vrienden de hoofdrol en zult u ze steeds beter Ieren kennen. De jongens houden alledrie van het leven, maar verder zijn ze totaal ver schillend. De stevige Mark is een ech te gezellige kerel, een beetje een Bourgondiër. Zijn beroep is vertegen woordiger. Thomas werkt met zijn handen. De ruwe bolster, blanke pit werkt bij zijn vader in de garage. Tho mas is een extroverte knul die met alle gemak contacten legt met anderen.

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 1998 | | pagina 8