1998 EEN BLIK OP HET Van half mei tot en met juni vindt u een 'l l plus 1'- blikkoffer op de win kelvloer: een verpakking met weder om twaalf blikjes waarvan de consu ment er elf betaalt. Daarna breekt, rond de Wereldkam pioenschappen Voetbal, een tijd aan waarin de nationale trots en het oran jegevoel hoogtij vieren. Heineken draagt dan een steentje bij met een nieuwe 'shaped can'. Die zal voor deze actie de vorm hebben van een spiraal, met daarop een toepasselijke oranje liedtekst. Met dit blik in de hand kunt u meezingen met het oranjekoor op de tribunes. an mei tot augustus komt Heine ken met vijf verschillende leuke blikacties, die allemaal een link heb ben met de tijd waarin ze worden uit gebracht. Met het oog op warme len tedagen wordt van 4 tot 17 mei een groot Heineken bewaarblik voor tijd schriften op de markt gebracht. Con sumenten kunnen het bewaarblik in de winkel kopen met daarin 12 blikjes Heineken bier. Als eerste te bewaren tijdschrift biedt Heineken daarbij de Vers van 't Vat-brochure '125 jaar Hei neken merk' als cadeau aan. In de tweede en derde week van juli wordt voor het tweede jaar een pro motieactie gevoerd met de Heineken Blik-Cube. De kubus is een compacte verpakking van achttien blikjes Hei neken bier, met daarin als extraatje twee Heineken ansichtkaarten. Net als vorig jaar zorgt Heineken er dus voor dat bierliefhebbers in de zomer eenvoudig met een wat grotere hoe veelheid blikbier op pad kunnen. Begin augustus komt als uitsmijter van het blikseizoen opnieuw een sha ped can, met weer een geheel andere vormgeving. Hoe die eruit gaat zien, zullen we later in het jaar te weten komen.

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 1998 | | pagina 7