Zoals u ziet heeft Heineken veel innovatie en slagvaardigheid nodig om de toenemende concurrentie - in en buiten Nederland - het hoofd te bieden. Of in het jaar 2123 nog steeds Heineken wordt gedronken? Daar ga ik zeker van uit! Grote merken hebben immers een buitengewone vita liteit. Maar dat is geen garantie. Alles hangt af van onze eigen inzet en creativiteit in de komende decennia. Iedereen die voor Heineken werkt is mede verantwoordelijk voor duurzaam succes. De Raad van Bestuur heeft het volste vertrouwen in de toekomst die we met elkaar gaan maken. Mr. A. Ruys Vice-voorzitter Raad van Bestuur Heineken Dit is een productie Uitgever: Heineken Nederlands Beheer Redactie: Esther Tops en Jesca Zweijtzer Eindredactie en coördinatie: Peter W. Everts Vormgeving: Magazine Partners Druk: Henkes Senefelder, Purmerend Met dank aan: Riet Ketting, Nicole de Steenhuijsen Piters, Bart Merkus, Jur Raatjes, Koos Schipper, Sjoerd Zwanenburg en vele anderen Extra exemplaren van deze brochure kunt u telefonisch bestellen bij Heineken Consumentenservice: 0800-0227789 (gratis)

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 1998 | | pagina 31