ONDERBROEK VOOR KRANIGE MENSCH GRATISCH MODISCHE zoeterwoude - In de week van 16 februari start Amstel 1870 een actie op de winkelvloer die ongetwijfeld in het oog zal springen. Onder het motto 'Kleren maken de man...' kunnen de 1 liefhebbers van het stevige pilsener hun bier kopen, verpakt in een 'Kra nige Cartoon-kist'. In deze kartonnen verpakking gaat bij 24 flessen Amstel 1870 een antwoordkaart. Daarmee kan de consument een gratis modi- sche onderbroek van Amstel bestel len. De kartonnen kist is bedrukt met illustraties in de cartoonstijl, die ken merkend is voor de tijd dat deze 'onderbroek' voor het eerst in de mode was. Dit type herenonderbroek is opnieuw populair. Derhalve is de onderbroek van de Amstel 1870-pro- motie ontworpen in lijn met de laatste mode. De actie wordt op de winkel vloer ondersteund met bijpassend winkelmateriaal. Deze actieverpakking komt (in tegen stelling tot de meeste andere) uit onze Voor het programma is een speciaal logo ontworpen Barry Hay in gesprek met Freek de Jonge e Heeren van Amstel.live', dat is de naam van een nieuw muziek evenement van eigen bodem. SBS6 doet er verslag van op televisie. Amstel Bier is de sponsor. Het kersverse podi um voor de ongekend populaire verloting kaarten Er kunnen uiteraard niet veel mensen bij de opname van een aflevering van De Heeren van Amstel.live aanwezig zijn. Vers van 'tVat mag één lezer blij maken met twee exclusieve kaart jes voor de opnamesessie van 16 februari aanstaande! Wil je meedoen aan de verloting? Stuur ons dan het goede antwoord op de volgende vraag: Wanneer trad De Kast op in het Abe Len stra Stadion? Schrijf je oplossing op een briefkaart en zendt die naar de redactie (adres zie colofon op pagina 2). Vergeet nietje personeelsnummer te vermelden. Inzendingen moeten 9 febru ari binnen zijn. Nederlandse popmuziek, is het beken de Amsterdamse café 'De Heeren van Aemstel'. Barry Hay, de zanger van Golden Earring, is er tijdens het eve nement de gastheer. Het 30 minuten durende programma over vriend schap in de Nederlandse muziek is sinds 15 januari elke donderdagavond om 23.00 uur te zien bij SBS6. Het wordt herhaald op zondag om 16.30 uur. Het Amstel-merkthema vriendschap staat in deze show voorop. Presentator Barry Hay ontvangt bevriende Neder landse artiesten die in het programma live (eikaars) succesnummers ten gehore brengen. In de eerste uitzen ding stond de vriendschap tussen de Golden Earring, Anouk, Robert Jan Stips en Freek de Jonge in de schijn werpers. In de tweede aflevering waren Henk Temming, De Kast en Guus Meeuwis present, die samen afsloten met 'België' van het Goede Doel. De voorbereidingen van het evene ment 'De Heeren van Amstel.live' zijn ook via Internet te bewonderen. Het adres van de website is http://www.amstel.nl. Actuele infor matie over de komende afleveringen, bijvoorbeeld over de optredende artiesten, is ook te vinden op SBS6 Text-pagina 273. win een 1870 onderbroek! Marketing Amstel stelt tien 1870 boxershorts beschik baar voor verloting. Wan neer u in aanmerking wilt komen, stuur dan een kaartje naar de redactie. Zet daarop de beste reden die u kunt verzinnen, waarom juist Bossche brouwerij. Een binnenlands actieproduct van een exportlijn, dat is niet alledaags. In september 1997 hield Amstel 1870 voor het eerst een promotie met een vergelijkbare kartonnen 'kist.' Hierin zat een antwoordkaart voor een bio scoopbon. Ruim 60 procent van de antwoordkaarten van die actie werd ingestuurd. Vanwege dit besloten om opnieuw een dergelijke actie met een kartonnen Amstel 1870- kist te gaan houden. Amstel 1870 houdt een landelijke promotie in cartoonstijl u een van de kranige onderbroeken wilt winnen. Voor uzelf, of voor uw man of vriend. Het redactieadres vindt u op pagina 2 in het colofon. Uw inzending moet binnen zijn op 16 maart. Zonder vermelding van uw personeelsnummer kunt u niet mee dingen naar een prijs.

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 1998 | | pagina 13