J£)J 2^ D Ji £1 -f UDDJi iPU\AL Het koolzüurvrije Kleintje Sisi in het kleine kartonnen drinkpakje, het zogenoemde tetra-pak, is al geruime tijd een vertrouwde verschijning op de winkelschappen. Sinds het een jaar geleden is geïntroduceerd vond een groot aantal pakjes de weg naar de consument. De nieuwste actie van Kleintje Sisi zonder prik zal de vraag naar de tetra-verpakking ongetwijfeld doen toenemen. Vanaf 1 september krijgt de consu ment namelijk bij elke verpakking (bestaand uit drie pakjes Sisi) een spaarzegel. Hoe meer spaarzegels worden gespaard, hoe groter de kor ting bij de huur van een Nintendo 64- spelcomputer plus Nintendo-spel naar keuze bij een van de filialen van Videoland. Normaliter bedraagt de huur van zo'n spelcomputer en spel twintig gulden per dag. Wie vijf Sisi- zegels inlevert, krijgt op dat bedrag een korting van vijftien gulden. Min der zegels inleveren mag ook. Vanzelf sprekend is de korting dan ook min der. Twee zegels bijvoorbeeld, leveren vijf gulden korting op. De consument die van deze actie profiteert, ontvangt daardoor in feite het aankoopbedrag van f 1,99 per drie-pak terug. Nintendo-spelcom- puters en Nintendo- spellen zijn zeer populair. In het bij zonder bij de jeugd van 7 tot 12 jaar. Dat is de leeftijdsgroep die ook graag Sisi zonder prik drinkt. Daarom heeft Vru- mona voor deze gezamenlijke actie gekozen met het doel de bekendheid van Sisi zonder prik in tetra-pak te ver hogen. Opvallend reclamemateriaal zal de actie zowel in supermarkten als in de filialen van Videoland onder de aandacht bren gen. Bovendien is er een televisiecom mercial ontwikkeld, met Super Mario in de hoofdrol, die wordt uitgezonden tijdens kindertelevisieprogramma's als Telekids en Kindemet-uitzendingen. De inmiddels van start gegane actie loopt door tot en met 8 oktober. De consument kan zijn spaarzegels tot en met 30 november bij Videoland inle veren. ger lacht: "Zeker mensen van mijn generatie blijken opvallend veel behoefte te hebben aan een plek als deze." SPEELSE IDEEEN Al enige jaren aasde het tweetal op het hotel. Van Vliet: "Er ontstond ineens een enorme tijdsdruk door de brand. In plaats van verbouwen, moesten we opbouwen. En dat liefst nog voor de start van het nieuwe seizoen. Hard werken dus, maar met het voordeel dat we nu wel al onze wensen hebben kunnen realiseren." Architect Zeelen- berg zette zijn stoutste ideeën op papier. "We gingen op basis van zijn eerste tekeningen met creatieve en deskundige vrienden rond de tafel zit ten brainstormen. Daaruit vloeiden allerlei speelse aanvullingen voort." Voor de inrichting van het café kregen ook andere brouwerijen een uitnodi ging om mee te denken. "Maar hun plannen waren vaag, daar konden we verder weinig mee", aldus Dogger. De interieurarchitect van Heineken kwam op basis van gedegen onder zoek met creatieve oplossingen voor de inrichting en de routing binnen het café. Goed aansluitend op de sfeer die we wilden." En zo kan de gast zich nu in alle rust laven aan Heineken, Wieckse Witte, Vos en Affligem van de tap en veel exclusieve bieren uit de fles. Ook het frisassortiment van Vru- ntona siert de kaart in dit inspirerende Zeeuwse badoord.

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 1997 | | pagina 25