'PLAIME TAILS' VAN PEPSI Vluziekpromotie van IP, 'epsi en iisi Amsterdam - Pepsi verrast bezoekers van Schiphol deze zomer met een nieuw fenomeen: 'Plane Tails'. Dit zijn kleurige fiches met daar op afbeeldingen van de logo's van tien luchtvaartmaatschappijen, zoals ze op vliegtuigstaarten te zien zijn. Deze fiches krijg je bij de (middel)grote bekers Pepsi, die in de Schiphol-res- taurants en cafés te koop zijn. Bij bestelling van een Jumbo drinkbeker van 5 dl. krijgen de bezoekers ook een fraaie poster cadeau. Daarop kunnen ze de fiches plakken. De actie loopt zolang de voorraad strekt. Vrumona houdt deze bijzondere actie om te vie ren dat het sinds kort 'hofleverancier' is van HEMS/Schipho! Restaurants. Ook Sisi en 7UP zijn er verkrijgbaar. Aangezien HEMS verreweg de groot ste horeca-aanbieder is op de luchtha ven, krijg je in 95% van de gevallen dat je fris bestelt een Vrumona-pro- duct geserveerd. iniuik - Begin juli komen Pepsi, Si si en 7UP met de muziekpromotie let the Beat on the Street'. De consu ment kan met zogenoemde 'Beat- l' icks' (spaarpunten) op bijna alle verpakkingen van Pepsi, Sisi en 7UP sparen voor een Ocean Pacific CD- h ouder of een Powerbeat CD. Daar- 11 tast kan men 15 procent korting ver- dienen op CD-singles van de Free Record Shop. Ook zijn er nog enkele 1 p bepaalde winkelketens gerichte spaaracties: bij Maxis kan de consu ment met Beatbucks voor een walk man terecht, bij Konmar voor een Spice Girls mega cup, bij C-1000 voor een 3T-poster en bij Albert Heijn voor i en single-CD van de Spice Girls.

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 1997 | | pagina 11