BI i ktentoonstel ling SPICE GIRLS PEPSI I ra ZEE Beeld uit de commercial deventer - Een vakantietip van de redactie: In het Speelgoed Blik museum in Deventer is sinds kort een tijdelijke tentoonstelling over blik te zien. Heineken is een van de sponsors. Deze expositie toont onder meer blik jes van Heineken en Amstel, maar ook andere verschijningsvormen van blik zijn hier te zien. Het museum bevindt zich in twee grote middeleeuwse hui zen aan de Brink 47 en is van dinsdag tot en met zaterdag geopend van 10- 17 uur en op zon- en feestdagen van 13-17 uur. bunnik - Pepsi Cola en de Spice Girls zijn begin mei een samen werking aangegaan. De populaire meidengroep speelt de komende maanden een prominente rol in 'Generationext', de nieuwe muzikale reclamecampagne van Pepsi Cola. De echte Spice-fans hebben inmiddels al de stemmen van Melanie Brown, Emma Brunton, Victoria Addams, Geri Halliwell en Melanie Chisholm kunnen herkennen in 'Move Over', de nieuwste radiospot van Pepsi. De opzwepende beat en tekst vormen de aftrap van de nieuwe campagne die is gericht op de Generationext, de naam voor eigentijdse, actieve jongeren over de hele wereld. Naast de radio spot is er ook een televisiecommercial gemaakt, waarin hetzelfde liedje te horen is met beelden van jongeren. Overigens is de muziek van de com mercials niet te koop. Dit in tegenstel ling tot de cd-single 'Step to me' die de Spice Girls speciaal voor Pepsi hebben opgenomen. Deze wordt voor promo tiedoeleinden ingezet. De samenwerking met de Spice Girls onderstreept de geheel eigen Pepsi- stijl om via muziek wereldwijd met jongeren te communiceren. Pepsi heeft dat in het verleden al gedaan met wereldsterren als Michael Jackson, Madonna en Tina Turner. De snelle groei in populariteit van de Spice Girls in de afgelopen zes maan den bevestigt dat Pepsi opnieuw met een top-act in zee gaat.

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 1997 | | pagina 20