Het inwendige van de mens hoeft het aan niets te ontbreken afgevallen. We zouden er een nieuw kantoor hebben moeten bouwen, want het huidige kantoorgebouw zit vol." "Daarna kwam Schiphol in beeld. De luchthaven is zeer goed bereikbaar met het openbaar vervoer. Elke tien minuten gaat er een trein vanuit Rot terdam en naar Amsterdam. Ook internationaal is de bereikbaarheid van Schiphol natuurlijk optimaal. Onze Area Export Managers kunnen er letterlijk in en uit vliegen. Groot voordeel is bijvoorbeeld dat je nu tot vier uur 's middags kunt doorwerken, wanneer je om vijf uur met het vlieg tuig vertrekt", aldus Kees Brandt. (gewennings)periode blijven doen. Dit onder meer met behulp van de sociale regelingen van onze brouwe rij. Een speciale begeleidingscommis sie en een speciale personeelsfunctio naris (Babs de Leeuw) zorgen voor individuele begeleiding. De mensen die willen verhuizen kunnen gebruik maken van de ROWOR (Regeling Overplaatsing Wegens Organisatori sche Redenen). Natuurlijk blijft de optie open voor het reizen met eigen vervoer of het openbaar vervoer. Een opgetogen heer Vuursteen aan de toog voor het eerste 'laatste rondje e Het nieuwe interieur u Verhuizingscoördinator Kees Brandt: e "Er zijn mensen bij die een uur langer moeten reizen naar hun nieuwe werkplek. Dat is een feit, vandaar ook die sociale regelingen. We hebben wat betreft een nieuwe locatie diverse opties bestudeerd. Een ander kantoor betrekken in Rotterdam was er een. Die optie is overwogen met de historie in het achterhoofd en vanwege de grote groep Rotterdamse medewer kers. Niet vanwege de nabijheid van de haven. Er wordt zoals vroeger in Rotterdam geen bier meer voor de export gebrouwen en voor het snel in de haven afleveren van de documen ten voor het verschepen van export bier hoefje niet in Rotterdam te zitten. Ook in Amsterdam zagen we geen mogelijkheden. Vervolgens zijn we gaan kijken naar opties voor een loca tie tussen Amsterdam en Rotterdam in. Zoeterwoude is overwogen, maar

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 1997 | | pagina 11