Het inwendige van de mens
hoeft het aan niets te ontbreken
afgevallen. We zouden er een nieuw
kantoor hebben moeten bouwen,
want het huidige kantoorgebouw zit
vol."
"Daarna kwam Schiphol in beeld. De
luchthaven is zeer goed bereikbaar
met het openbaar vervoer. Elke tien
minuten gaat er een trein vanuit Rot
terdam en naar Amsterdam. Ook
internationaal is de bereikbaarheid
van Schiphol natuurlijk optimaal.
Onze Area Export Managers kunnen
er letterlijk in en uit vliegen. Groot
voordeel is bijvoorbeeld dat je nu tot
vier uur 's middags kunt doorwerken,
wanneer je om vijf uur met het vlieg
tuig vertrekt", aldus Kees Brandt.
(gewennings)periode blijven doen.
Dit onder meer met behulp van de
sociale regelingen van onze brouwe
rij. Een speciale begeleidingscommis
sie en een speciale personeelsfunctio
naris (Babs de Leeuw) zorgen voor
individuele begeleiding. De mensen
die willen verhuizen kunnen gebruik
maken van de ROWOR (Regeling
Overplaatsing Wegens Organisatori
sche Redenen). Natuurlijk blijft de
optie open voor het reizen met eigen
vervoer of het openbaar vervoer.
Een opgetogen heer Vuursteen aan de
toog voor het eerste 'laatste rondje
e Het nieuwe interieur
u
Verhuizingscoördinator Kees Brandt:
e "Er zijn mensen bij die een uur langer
moeten reizen naar hun nieuwe
werkplek. Dat is een feit, vandaar ook
die sociale regelingen. We hebben wat
betreft een nieuwe locatie diverse
opties bestudeerd. Een ander kantoor
betrekken in Rotterdam was er een.
Die optie is overwogen met de historie
in het achterhoofd en vanwege de
grote groep Rotterdamse medewer
kers. Niet vanwege de nabijheid van
de haven. Er wordt zoals vroeger in
Rotterdam geen bier meer voor de
export gebrouwen en voor het snel in
de haven afleveren van de documen
ten voor het verschepen van export
bier hoefje niet in Rotterdam te zitten.
Ook in Amsterdam zagen we geen
mogelijkheden. Vervolgens zijn we
gaan kijken naar opties voor een loca
tie tussen Amsterdam en Rotterdam
in. Zoeterwoude is overwogen, maar