INFO-SHEET OVER SPONSORING igere opkomst g OR Z'Wou Zoeterwoude Kiesgroep 1 1070 607 56,7% Zoeterwoude Kiesgroep 2 362 189 52,2% >R Commercie Units Kiesgroep 4 176 117 66,5% Units Kiesgroep 5 95 48 50,5% Units Kiesgroep 6 349 225 64,5% ORVrumona Kiesgroep 1+2 444 329 74,1% OR Concern geen verkiezingen (evenveel kandidaten als zetels) OR Export geen verkiezingen (evenveel kandidaten als zetels) OR HTS Zoeterwoude Kiesgroep 1 100 58 58% Zoeterwoude Kiesgroep 2 236 173 73% OR DCS Kiesgroepen 1 en 2 's-Hertogenbosch Z/Wou H/Bosch geen verkiezingen (evenveel kandidaten als zetels) Kiesgroep 3 80 71 Kiesgroep 4 30 26 De serie Info-sheets is uitgebreid met een nieuwe titel: 'Heineken en Sponsoring'. Kort en bondig geeft deze tekst de achtergronden bij de sponsoring voor het Heineken-merk op de terreinen muziek, cultuur en sport. e op A4-papier gekopieerde Info- "sheets zijn bedoeld voor zowel interne als externe belangstellenden. De serie wordt vervaardigd voor Hei neken Nederland door de afdeling Journalistieke Producties, in samen werking met de afdeling Reprografie. De distributie wordt verzorgd door Bureau Consumenten Service (BCS) in Zoeterwoude. Wanneer u belang stelling heeft voor de nieuwe Info-sheet 'Heineken en Sponsoring' of voor een exemplaar van een van de onderstaande titels, dan kunt u die bestellen bij BCS via telefoonnummer 071-5457406. In de Info-sheet serie verschenen tot nu toe: Heineken, een internationale brouwerij De onderneming Heineken in Neder land Mensen Maken Heineken: het verande ringsproces Amstel: al meer dan 125 jaar gezellig heid Biersoorten Hoe komt een reclame-campagne tot stand? Nieuwe spelling Heineken DCS: schakel tussen brouwe rij en klant Heineken en Sponsoring e 26 maart gehouden OR-verkie- zingen kenden een lagere >pkomst dan drie jaar geleden. Het COR-secretariaat heeft becijferd dat deze keer 65,2% van de stemgerech- iigden heeft gestemd. Dat was in 1994 nog gemiddeld 77,6%. Waarom de medezeggenschap minder leeft onder de Heineken-medewerkers is moeilijk precies aan te geven. In OR-kringen wordt de link gelegd met de bloeiende economie. In tijden dat het goed gaat, zijn de opkomstpercentages bij OR- verkiezingen vaak lager. Intussen zijn de nieuwe ondernemingsraden bezig met hun eerste bijeenkomsten. In de volgende Vers van 't Vat kunt u foto's van de nieuwe samenstellingen ver wachten. OR H' Bosch s-Hertogenbosch s-Hertogenbosch Aantal kiesgerechtigden Kiesgroep 1 Kiesgroep 2 Aantal geldige stemmen 597 35 Opkomst percentage 78,6% 38,9% 88,8% 86,7% De opkomst tijdens de OR- verkiezingen 1997

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 1997 | | pagina 7