Met Lingen's Blond alles onder controle Lingen's Blond doet deze periode veel van zich spreken. Een nieuwe originele commercial op de televisie sinds 24 maart, een nationale promotie voor de horeca in april en een nationale promotie in de winkels in de loop van mei. Dat zijn de promoties waarmee dit mildbier zich dit jaar bij de bier drinker presenteert. L'NGENS BLOND [ING EN'S blond ^BLoj^^N "S/ LINGEN'S BLOND Dncen's Blond Het gaat goed met Lingen's Blond op de biermarkt. In de winkel iets beter dan in de horeca, maar over het algemeen is Lingen's Blond goed gegroeid. Maar het kan natuurlijk altijd beter. Daarom zijn er dit voorjaar drie momenten waarop extra aan dacht voor Lingen's Blond wordt gevraagd. Voor de horeca is een bijzondere nationale promotie ontwikkeld. HET JUISTE MOMENT voor horeca-ondernemers, laten dat op een humoristische manier zien. 'Een kwestie van timing' is daarbij het motto. Deze promotie liep van 7 tot en met 25 april. Maar ook de komende weken zult u het reclamemateriaal in menige horecazaak vast nog aantref fen. Lingen's Blond is een mild bier, met een alcoholpercentage van 2%. De horecapromotie maakt zowel horeca-ondernemer als consument duidelijk dat er vele momenten zijn waarop Lingen's Blond heel goed kan worden gedronken. De tafelkaartjes, placemats, boomerangkaarten en vil tjes die in het promotiepakket zaten Na Pinksteren is er ook een actie voor de consument die Lingen's Blond in de supermarkt of bij de slijter koopt. Bij aankoop van twaalf flesjes Lingen's Blond krijg je er een opblaasbare zwaardvis bij. De vis, bekend van de televisiecommercial, is 1.90 meter lang en staat voor veel waterplezier (zie ook de voorpagina). Een televisie commercial zal deze landelijke pro motie onder de aandacht brengen van de consument. De actie geldt zolang de voorraad strekt. Allereerst door middel van een nieu we televisiecommercial die net als de twee vorige commercials een verras send originele ontknoping heeft. En vanzelfsprekend met de boodschap: wat je ook doet, met Lingen's Blond heb je alles onder controle.

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 1997 | | pagina 20