BAG ll\l BOX-LIJN GEAUTOMi IEERD CLEAR DEALS: nationale promotie 711P. Sj£)1 ajj The Pepsi, Sisi en 7UP Clear Deals J deel hiervan is dat er nu met een goedkopere zak gewerkt kan worden. In september krijgt de lijn nog de vol automatische stapelaar, zodat de dozen niet meer met de hand op de pallets gezet hoeven te worden. In de B u n n i k - Bij Vrumona wordt de laat ste hand gelegd aan een nieuwe, vol automatische Bag in Box-lijn, Bag in Box zijn 10 lit er-zakken met frisdrank- siroop, bestemd voor de postmixin- stallaties in de Horeca. Deze BIB-lijn vervangt de huidige en negen jaar oude colonne 1De lijn wordt uit gerust met een volautomatische vuiler en stapelaar. De nieuwe colonne gaat begin mei draaien met hetzelfde productie-aantal als voorheen (gemiddeld 360 dozen per uur). Wil Draaijer, medewerker Specia le Opdrachten, over de verbou wing: "De nieuwbouw vindt plaats in drie fasen. De eerste is bijna achter de rug. In die fase is de nieuwe volautomatische vui ler geplaatst. Het bijkomend voor laatste fase zal de lijn uiteindelijk nog maar door één operator per ploegen dienst bediend worden. Deze zorgt voor de aan- en afvoer van de embal lage, de afvoer van het gereed product en de bediening van de installatie. Op 18 april draaide de oude colonne 1 voor het laatst. De nieuwe colonne zal half mei gaan draaien. De colonne bevindt zich uit praktisch oogpunt dichter bij de botte larij-ingang. "Hierdoor is de weg naar de tussenvloer een stuk korter en dat is handig voor de aan- en afvoer van emballage. De vloer is voor zien van nieuwe tegels en ook de afvoer in dit bottelarij- gedeelte is vernieuwd." De oude en nieuwe colonne I Bunnik - Na het succes van de actie 'Star Wars' gaat volgende maand onder de naam 'Clear Deals' een nieu we gezamenlijke nationale promotie van start van 7UP, Sisi en Pepsi, waar bij de consument voor een aantal arti kelen kan sparen. De actie loopt alvast vooruit op de herpositionering van 7UP die in mei moet plaatsvinden, waarhij het woordje 'clear' (helder) centraal staat. Via speciale 'Clear Che ques', die op het achteretiket van de 1,5 of 2 liter flessen zijn te vinden, kan van half mei tot eind juni gespaard .worden voor bijvoorbeeld een 'clear watch' (4 cheques en 15 gulden bij betaling), een 'clear saldochecker' (4 cheques en 12,50 gulden) of een 'clear organiser' (6 cheques en 25 gulden bijbetaling). Daarnaast zal in supermarkten als A&P en Super een actie lopen, waarbij de consument in het bezit kan komen van een 'what you see is what you get T-shirt, een telefoonkaart, een opblaas bare strandbal of een vlieger. Brand- manager Jan Kees Nieman: "Naast al deze acties hebben we nog een aantal winkel-acties, die de vertegenwoordi ger de ondernemer kan aanbieden. Watch. Check and Organiiel Wel eens een Clear Watch, Clear Saldo checker of Clear OrganLzer gezien? Kan niet. Ze zijn namelijk niet In de winkel te koop. Waar wel? Let op. Spaar de Clear Cheques, die je tijdelijk vindt op de achterzijde van alle aktle achter etiketten van de 1,5 en 2,0 liter flessen Pepsi, Sisi en 7UP. Heb je voldoende Clear Cheques, dan kun je hiermee, met bijbetaling, één of meer van die unieke artikelen thuis laten bezorgen (duurt ongeveer 2 weken, na afschrijving). Per gewenst artikel stuur je het aantal be nodigde Clear Cheques op, waarvan er één DUIDELIJK is voorzien van naam, adres, postcode, woonplaats, bedrag, rekeningnr. en handtekening. Stuur dat in een voldoende gefrankeerde envelop naar Pepsi, Sisi en 7UP Clear Deals aktie, Postbus 40001, 6160 CV Geleen. dear deal or not? De aktie loopt vanaf 12 mei 1997 tot en met 31 juli 1997 (zolang de voorraad strekt). Wil je zonder aankoop toch in het bezit komen van X dear Cheque? Stuur dan een aan jezelf geadresseerde en gefrankeerde envelop naar: Vrumona, t.a.v. Clear Deals aktie, Postbus 1, 3980 CA Bunnik. Clear Cheques zijn niet geldig in combinatie met andere akties en/of aanprijzingen. Bel: 06-300400 voor meer informatie (50 cent per minuut). Zoals bijvoorbeeld de 'Clarity Bowl', die de ondernemer in zijn winkel kan plaatsen. Dat is een grote glazen kast, waarin allerlei snippers rondvliegen. Wie drie snippers van dezelfde kleur te pakken weet te krijgen, maakt kans op een presentje." De nationale promotie loopt tot eind juni. Het inleveren van de che ques kan nog tot 31 juli van dit jaar. Voor meer informatie over de acties is een speciaal 06- numrner in werking gesteld. De promotie wordt ondersteund met een speciale print campagne in de Veroni- cagids en een radio commercial. Sparen voor horloges, saldocheckers en organisers

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 1997 | | pagina 15