Dit komt op de eerste plaats door de elangrijke rol die de Amstel-parasol speelt in het verhaal. Verder zie je dat r Amstel-pils wordt getapt en ver- hijnt aan het eind van de commer cial een wapperende Amstel-vlag in beeld." Volgens Van Schie blijven g veiligheid en nuchterheid uiteraard belangrijke ingrediënten in de com mercial. "Maar vriendschap staat cen traal, want dat is uiteindelijk het belangrijkste thema dat wij als bier- 1 rouwer willen uitdragen." De commercial is op een nazomer-dag i pgenomen op een strand in Zeeland. Ondanks het herfstachtige weer v aren er windmachines ingeschakeld om de parasol met de benodigde snel heid over het strand te laten waaien. Saillant detail was dat er voor de opna mes van de commercial zo'n dertig parasols waren meegenomen. "Maar dat was achteraf gezien niet nodig geweest. Want ook onze parasols ble ken van uitstekende kwaliteit", aldus de brandmanager. Beelden uit de commercial Volgens Patrick van Schie, brandma nager Amstel, is de aanwezigheid van het Amstel-merk in de nieuwste com- nercial groter geworden. WAPPERENDE AMSTEL-VLAG

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 1997 | | pagina 9