heeft nu een Lentebock IEINEKEN-ACTIES IN Speciale Amstel-promotie bij slijters "HU IS VERBRUIK KAN AAL Opvallend: een blikje Heineken bier in de vorm van een glas Met de start van de lente op vrij dag 21 maart start Arnstel met de verkoop van haar voorjaarsbokbier onder de nieuwe naam Arnstel Lente bock. Behalve een nieuwe naam levert Arnstel haar bier ook in een ver nieuwde opgefriste sixpack-verpalc- king. Zoals gebruikelijk ondersteunt Amstel zijn voorjaarsproduct op de winkelvloer met promotie-materiaal. Amstel Lentebock is verkrijgbaar in de horeca, de supermarkt en bij de slijte rij. In 1995 introduceerde de Amstel Brouwerij dit frisse voorjaarsbokbier onder de naam Amstel Meibock. Sindsdien kijkt menig liefhebber jaar lijks uit naar dit lichtzoete, enigszins fruitige bier met de karakteristieke koperachtige kleur. 11 ineken komt binnenkort met twee opvallende acties voor de thuisverbruikmarkt. Vanaf half maart kan de consument sparen voor een eigen Heineken pul met of zonder i i tam daarin gegraveerd. Om le kunnen sparen moeten na aankoop van een krat Heineken 50 cl bij slijter of supermarkt drie 'bierpullen' worden verzameld, die onder sommige d >ppen van de 50cl-flessen zitten. |e glazen Heineken bierpul kan daarmee worden besteld met een 1 betaling van f 2,95 zonder naam in gegraveerd of 1 4,95 met naam. Het aren gaat snel, want in elke krat zit- gegarandeerd drie 'bierpullen'. Er i wel een voorbehoud: Er kan tot 31 i 1997 maximaal één Heineken pul r adres worden besteld. Heineken o iersteunt deze actie met winkelad- rtenties en hangkaarten voor bij het bi rvak op de winkelvloer. E;tweede, nog opvallender, actie is di met Heineken blikjes in de vorm van een glas bier. Vanaf half april ver- ra i Heineken haar consument dit jaar n i deze bijzondere eenmalige actie. De consument kan sparen voor een eigen Heineken bierpul Het blik met 50 cl in houd is aan de onder en bovenzijde iets bre- JÊk der gemaakt en heeft ook door de speciale bedrukking het uiter lijk gekregen van een vol glas bier met schuit kraag. De consument k< het vertrouwde Heineken pils in deze unieke verpakking kopen bij supermarkten en slijte rijen tegen een geadviseerde mini mum consumentenprijs van f6,95 per 4-pak en 1 1,74 los. Uiteraard kan in de winkel onveranderd ook voor het ver trouwde Heineken 33 cl èn 50 cl blik worden gekozen. In het weekend van 29 en 30 maart 1997 gaat de zomertijd weer in. Dit jaar zet Amstel graag samen met de consument de klok een uur vooruit. Exclu sief bij de slijter start daarom op 31 maart een promotie, met een centrale rol voor de 'dien- dop' met daarop 16 flesjes Amstel pils 30 cl èn een inbouwklokje. In een hand omdraai kan hiervan een origi nele Amstel wandklok worden gemaakt. De geadviseerde minimum consumentenprijs is f 19,95. Amstel zal deze pro motie begin april ondersteu nen met promotiemateriaal en een radiocommercial.

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 1997 | | pagina 21