ZUINIG OP EIGE KENNIS Informatie bewaak je het beste met gezond verstand Heineken Nederland start deze maand met een nieuwe interne communicatiecampagne, getiteld 'Informatie bewaak je het beste met gezond verstand'. Hiervoor heeft tekenaar Peter van Slraaten (onder meer publicerend in Vrij Nederland en Brabants Dagblad) de illustraties geleverd. Zes posters en bijbehorende folders zullen de komende tijd de aan dacht vestigen op het belang van de kennis waarmee dagelijks wordt gewerkt. Een citaat uit de campagne: 'Wij weten veel. Heel veel. Vaak meer dan we denken. En daar moeten we zuinig op zijn'. De posters en folders worden om de twee a drie weken 'ververst'. De teksten van de folders gaan in op het door Peter van Straaten getekende onderwerp. Er worden met name nuttige tips aangereikt. Bijvoor beeld over het omgaan met informatie op het beeldscherm van de pc van iemand die zijn kantoor even verlaat. Of informatie die tijdens een vergade ring op flip-overs wordt gezet, die na afloop niet worden opgeruimd. Zo kan, vaak onbedoeld, iedereen zien waar de vergadering over ging. De folders worden (landelijk) intern verspreid onder de medewerkers van Heineken Nederland en de in kantoor Zoeterwoude werkzame collega's van Heineken Technical Services en Hei neken Nederlands Beheer. 'HEfl- (Soep. tzt-o WÊ-TEN* w£ TtMMIWTE. 2£kE-F^PAT MfËAAANQ OIT óEH-E/AAE STOh^ CTAAT t£Z6N "De medewerkers van Dranken handel De Vlieger-Verdonk wensen u vanuit ons sinds kort ingebruikge- nomen nieuwe pand, wat vanaf 1997 Heineken Brouwerijen Zee land zal heten, eenieder prettige kerstdagen en een fantastisch j nieuwjaar toe. We 'j wensen jullie allemaal een zo prettige sfeer en samenwerking toe zoals er bij ons is. En voor ieder een goede gezondheid! Drankenhandel De Vlieger Ver donk, Middelburg

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 1996 | | pagina 31