Voordelig thuis voor de buis met Sisi, Pepsi en 7Up bum mik - Na de drukke en dure decembermaand, is januari de maand waarin altijd veel videofilms worden gehuurd om lekker thuis voor de eigen buis te bekijken. Gezellig, met een snackje en een biertje of frisje. Vrumona haakt in op die trend. Daar om is er in januari drie weken een actie in samenwerking met Videoland. In een groot aantal winkels worden de flessen van Sisi, Pepsi en 7Up in die periode tijdelijk uitgeleverd met een rode dopring. Wie drie rode dopringen heeft gespaard, krijgt bij Videoland 50% korting bij aankoop van de vol gende films: 'The Mask' (humor met Jim Carrey), 'Color of Night' (een thriller met Bruce Willis) en California (actiefilm met Brad Pitt). actie Humor en spanning zijn ook de ingre diënten van de commercial waarmee Vrumona op televisie en in de bio scoop deze actie onder de aandacht brengt. Daarin introduceert Vrumona haar eigen geheim agent. Terwijl op de achtergrond een spannend muziekje klinkt, springt hij uit een vliegtuig, zoeft op zijn snowboard de berg af tot dat hij, na adembenemende caprio len, de Pepsi Max boys tegenkomt bij de Pepsi-automaat... Kortom, voor voordelig lachen, grie zelen en in spanning zitten, zijn Sisi, Pepsi en 7Up in januari de goede keus. deze avond dé speciale gast. Zijn bier merk is voor de komende jaren vaste keus van Planet Holly wood in Amsterdam en voor een groot aantal vestigingen daarbuiten. De Heineken-coryfeeën drinken gezel lig een koude Heineken-longneck. Rond de klok van twaalf uur keren de eerste gasten huiswaarts. Buiten staan de echte 'Die Hards' nog steeds te wachten. Ze hebben zich inmiddels wel een goed zicht op de deur weten te verschaffen. Wanneer een van de bekende sterren naar buiten komt, hoor je hier en daar nog wel een gille tje maar het geschreeuw van het eer ste uur is verdwenen. "Ik ga er van door", zegt een van de toeschouwers. "Ja, ik ook," mompelt een ander. "Morgen moet ik weer gewoon wer ken." De aan wezige Heineken-gas- ten drinken natuurlijk wel een bier tje. Naast de heer Lubsen, lid van de- Raad van Bestuur en de heer De Rid der, Unit-manager Horeca, is ook de heer Heineken van de partij. Hij is "Het is een stijlvol en indrukwekkend georganiseerd spektakel", zegt de heer De Ridder. "Planet Hollywood is een prachtig concept en daar past Heine ken natuurlijk uitstekend bij. Het is wat we noemen 'a perfect fit'." goed zicht

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 1996 | | pagina 29