Heineken op herhaling Het eerste rondje is van ons. iÜsS Binnenkort is hij weer te verkrij gen bij slijters en supermarkten; het enige echte unieke Heineken CD-kratje! Na het overweldigende succes in mei van dit jaar, heeft Heineken alles in het werk gesteld om vóór de jaar wis seling een nieuwe serie kratjes op de markt te brengen. Iedereen die om wat voo reden dan ook de vorige keer achter het net heeft gevist, krijgt vanaf half november eet herkansing. De actieverpakking bestaat uit zes flesjes Heineken in het originele CD kratje, inclusief een bestelbon (zie foto links) voor een gratis CD. Enige verschil met de vorige keer is dus dat er geen CD zit bijgesloten maar dat deze gratis kan worden besteld via een bestelbon. Er kan worden gekozen uit twee CD's: De Hits vol.l en De Hits vol.2. Dit is gedaan om de consumenten die vorige keer al een kratje heb ben weten te bemachtigen ook iets nieuws aan te kun nen bieden. Tegelijkertijd hebben de consumenten die vorige keer de boot hebben gemist de mogelijkheid om de eerste CD alsnog te bestel len. Voor ieder wat wils dus. Op beide CD's staat een tweetal frisse en bruisende nummers van Bert Heerink. Wanneer u beide CD's wilt bestellen, moet u een klein bedrag bijbetalen. Dus wilt u binnenkort goed voor de dag komen wanneer Sinterklaas weer in ons land is, ga dan snel naar uw slijter of supermarkt. GROOT SUCCES Zowel intern als extern zijn er ontzet tend veel leuke reacties gekomen op de dit voorjaar gehouden actie. Carry ...je die van het CD-lcratje? s razendsnel uitverkocht! De enorme belang- overtrof onze stoutste verwachtingen. Niet één bemachtigen' Dan hebben wij goed nieuws. Er zal nog dit jaar een tweede serie punl exemplaren verschijnen Zodat iedereen al z'n «gen Heineken CD-toren kan brouwen Fransen van Marketing Hei neken: "Een tweede seri CD-kratjes lag eigenlijk nie in de planning. Maar he was zo'n waanzinnig sue ces, dat het al vrij snel dui delijk werd dat er nog eei tweede serie moest komei om aan de grote vraag t kunnen voldoen. Er is alle op alles gezet om voor he einde van het jaar nog eei tweede serie kratjes op d< markt te krijgen. Binnen kort is het dan zover! Hope lijk wordt het nu weer ne zo'n groot succes als de eer ste keer." AABIICOBIDIGIBIG De promotie rondom he kratje wordt weer met ver schillende acties onder steund. Twee weken vat tevoren verschijnt een aan kondiging op alle Heinekei 30cl flessen. Ook zal er eei opvallende advertentie ii de landelijke en regional* dagbladen verschijnen Daarnaast krijgt de actii natuurlijk ook aandacht in diversi winkelbladen.

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 1996 | | pagina 4