r11 j j o\) I1 r11 j j -^y Op de cover van de vorige Vers van't Vat heeft u het al gezien: Het wagenpark wordt opgefrist. Zowel de eerste Amstel- als de eerste Heineken-vrachtwagens rijden al rond met de compleet nieuwe 'look'. De vrachtwagens die worden zuit het onderweg al - dngezet voor het zogenoemde %#hebben opgemerkt: de roldoeken van onze vrachtwa gens waren aan vervanging toe. Projectcoördinator Sjoerd Zwanenburg: "De vrachtwa gens zijn een krachtig middel om een merk eigentijds te -communiceren. Voor beide merken hebben we iiet bu reau Dubois Ording- tiesign gevraagcfmm een ontwerp te/ maken waarmee krachtig op', de 'wagens gecommuniceerd kan worden. Daarom Zien we op de Heineken-wagéns een deel van liet etiket terug, com pleet met de verfrissende wa terdruppeltjes. Ook "de Amstel-uiting is heel dynamisch. Bij het ontwerpen daarvan is gebruikgemaakt van de Amstel-buitenreclame in de Horeca." 'provincievervoer' van bier naar Horeca-drankenten trales en distributiecentra in het thuisverbruikkanaal zijn de- dfe. eerste die een nieuwe jas krij gen aangemeten. Een andere wagen die vöoraan stond bij de spuiter is een nieuwe truck/oplegger-commnati van Heineken Brouwerijen i=1'ie$T land. Het complete wagen park van onze eigen dranken handels, de Reclame Service Dienst, de Heineken Techni sche Dienst en de Heineken Tap Service zal worden opge- W/wmk dt' nieuwe uitingen.

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 1996 | | pagina 8