feineken ineken faRWEBO* dnekci ERFSTKLEUREN )p zowel de actieverpakking als op iet etiket en de viltjes, zijn de kleine 'verpakkingsveranderingen' doorge- oerd. Paul: "De kleuren die wij vorig aar op de verpakking gebruikten, vonden we uiteindelijk iets te hard en e fel. We hebben ze daarom vervan gen door sfeervolle herfstkleuren met een vriendelijker uitstraling. Ook dé bijbehorende commercial is enigszins gewijzigd. Er is wel gebruikgemaakt van het oude beeldmateriaal, alleen is het hier en daar wat aangepast. De sfeer is grotendeels ongewijzigd geble ven." |eze omvat een gratis Tarwebok- '"'glas, acht gratis Tarwebok-viltjes en acht flesjes Tarwebok voor een zeer vriendelijke prijs. De actieverpakking i s vanaf 7 oktober verkrijgbaar. Paul van Doorne (Marketing Heineken): 'Met het prachtige glas kunnen de lefhebbers extra van het bokbiersei- oen genieten. Omdat het om een tij delijke actie gaat, is het aantal actie erpakkingen echter beperkt. Wil je er en bemachtigen dan zul je er dus snel >ij moeten zijn. Het normale sixpack 'lijft natuurlijk wel gewoon het gehe- Herfstbok-seizoen in de handel." Heineken Tarwebok is vanaf 7 oktober verkrijgbaar in het PUM.

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 1996 | | pagina 5