Nieuwe Heineken zomercommercial zoeterwoude - Vrolijke jonge men sen, een zonovergoten strand, blikjes Heineken en lekkere muziek. Dat zijn kort gezegd de belangrijkste ingrediënten van de nieuwe Heineken zomercommercial die sinds begin juni op de Nederlandse televisie is te zien. Het is zowel in beeld als in geluid een andere commercial dan H vorig jaar. Al is het doel H hetzelfde gebleven. "Levensplezier en vrij- a» heid zijn de voornaamste I dingen die de commercial moet uitstralen", aldus H Peter van Campen, brand- manager Heineken. De filmbeelden worden H ondersteund door muziek van de Doobie Brothers; ^^^B het opzwepende nummer H 'Long train running' uit H begin jaren zeventig. De tekst is weer Nederlands- ^B talig en wordt gezongen door wie anders dan Bert S Heerink. In navolging van num- mer 'Julie, July' zal ook dit nummer binnenkort op CD-single verschij- nen en te koop zijn in alle cd-winkels van Ne- deriand.

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 1996 | | pagina 8