Super Seven-actie van 7Up FOTOLIJSTJES VAM ALLURE BIJ Gratis fotolijstje hij Royal Club t'S &-h f y Deze unieke actie H ordll owdmlPCJiul meti Royal Club bunnik - Met Royal Club kunt u nog lange tijd op een opvallende manier nagenieten van uw vakantie foto's. In de maand juli heeft tijdens de natio nale promotie van de vruchtenlimo nades namelijk elke literfles Cassis, Cassis Light, Cerise Light, Sinas Light, Citroen Light en Grapefruit een spe ciale halshanger. Hierin is een karton nen fotolijstje verpakt. Er zijn vier ver schillende lijstjes. De ontwerpen zijn van jonge, getalenteerde illustratoren. Door vier flessen te kopen, beschikt de consument dus al over vier verschil lende kartonnen fotolijstjes. Wie foto's van zijn vakantie, huisdieren of kin deren liever in een 'echte' fotolijst wil doen, kan dat ook met de hulp van Royal Club doen. De fotolijst met allu re, verguld en met een Royal Club kroontje erop, is gratis wanneer de consument de spaarstrookjes van acht achteretiketten meestuurt. Stuurt hij er vier mee, dan wordt een bijdrage in de verzend- en administra tiekosten van 7,50 gevraagd. De Royal Club vruchtenlimonades met speciale halshanger worden vanaf hall juni uitgeleverd aan de handel. Inzending van de spaarstrookjes is mogelijk tot en met 31 augustus. bunnik - Zevenduizend prijzen, variërend van 7,77 tot de super hoofdprijs van 77.777,- zijn te win nen in de Super Seven-actie van 7Up. De actie loopt in totaal twintig weken, tot en met eind september. "Dit is een overval. Geef geen geld, maar vul mijn tas met 7Up-flessen", leest een verschrikte supermarktme dewerker achter het lege flessen- innameloket op een briefje. Snel doet hij wat hem gevraagd is. Om tot zijn schrik te ontdekken dat de volgende klant, een aardig uitziende bejaarde dame, óók een briefje overhandigt... Aldus de 7Up-televisiecommercial om de actie onder de aandacht te brengen. De commercial maakt duidelijk waar het bij de nieuwste 7Up-actie om gaat: zoveel mogelijk actie-etiketten van 7Up verzamelen om zoveel mogelijk kans te maken op een prijs. Elk fleseti- ket heeft namelijk een afscheurbaar strookje met drie 7Up-symbolen. Er zijn in totaal vijf verschillende symbo len en 24 verschillende combinaties. De bedoeling is, zoals dat ook bij een fruitautomaat het geval is, drie dezelf de symbolen op de middelste rij te krij gen. Wie dat heeft, moet ook een zo origineel mogelijk antwoord geven op de vraag wat hij of zij zou doen met de te winnen prijs. Elke week vallen 351 inzenders in de prijzen. Eén wint de weekprijs van 7.777,-, die hem 's zaterdags in het door 7Up gespon sorde TV-programma 'Trexx' wordt uitgereikt en de anderen krijgen 7,77 op hun rekening overge maakt. Alledeelnemers dingen mee naar de superhoofdprijs aan het einde van de actie: een bedrag van 77.777,-. Niet alleen de consu ment, ook de winkelier kan in deze actie een aardige prijs winnen. Hij moet daarvoor een fraaie 7Up-display maken in zijn winkel. Ieder van de 21 Vrumonavertegenwoordigers maakt foto's van de tien mooiste displays uit zijn rayon. Een jury beslist welke tien winkels de prijs zullen krijgen: een hele middag een bekende discjockey achter de kassa. Een attractie, die voor de winkelier leidt tot extra publiciteit en extra publiek! De actie-etiketten zitten op 7Up regu lar (de 'gewone') 7Up, 7Up Light en 7Up Ice Cola-flessen. In totaal worden ruim dertien miljoen actie-etiketten verspreid. Dat wordt sparen...

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 1996 | | pagina 10