SPECTACULAIR CONTACTBIERTJE li Hl f II kil Meer mini-kratten :se - grote spelers In de toekomst zullen wellicht meer spelers uit de top naar de Heineken Trophy komen. "Het is de bedoeling dat het toernooi gaat uitgroeien tot een groot en belangrijk evenement. In onze optiek moeten spelers aan de Heineken Trophy deelnemen, omdat ze het een prettig toernooi vinden. Een evenement dat goed is georgani seerd en waar ze met plezier naartoe komen. Het gaat tenslotte om meer dan geld alleen. Wanneer je spelers alleen met geld trekt, moet je ermee ophouden", aldus Merkus. )m alles goed te laten verlopen, werkt Heineken uiteraard samen met een aantal professionele partners. Bart: De echte toernooi-organisatie ligt in handen van een professioneel bureau, dat ook zorgt voor het contracteren van de spelers. Dit is een groot bureau iat op allerlei gebieden actief is binnen de tenniswereld. Tevens heeft Heine ken een sportsponsoringsbureau in geschakeld voor de coördinatie. Ons reclamebureau zorgt voor adverten ties. Heineken regelt zelf ook veel zaken. De Reclame Service Dienst (RSD) zorgt er bijvoorbeeld voor dat de loca tie goed verzorgd is en een Heineken- waardige uitstraling heeft. De afdeling In- en Externe Betrekkingen neemt de relaties met pers en genodigden voor haar rekening." tfldiocomiviercial Via de radio is sinds kort een commer cial over de Heineken Trophy met een daaraan verbonden prijsvraag te horen. Luisteraars kunnen een 06- nummer bellen om kans te maken op de hoofdprijs: een middagje tennisles van Richard Krajicek. Dat is één van Neerlands beste tennissers. Ook de televisie zal weer ruimschoots aan dacht besteden aan het toernooi. De NOS laat elke avond een ruime samenvatting van de hoogtepunten zien. Op zaterdag en zondag worden de halve finales en de finales integraal uitgezonden. zoeterwoude - De half miljoen Heineken mini-kratten waren razend snel uitverkocht. Daarom heeft onze brouwerij besloten nog dit jaar een tweede serie te laten verschijnen. Dit is 18 mei bekend gemaakt via een speciale dagblad-advertentie. 13 Den Bosch kende recent een spectaculaire omlijsting van een contactbiertje den bosch - "Spektakel": Onder deze titel werd 25 april tijdens het con tactbiertje in Den Bosch een demon stratie gehouden van brandweer, EHBO en beveiliging (de BHV-organi- satie Den Bosch)Medewerkers kon den die dag een zeer realistische weer gave zien van het werk van deze groe pen en zo ondervinden wat hulpver lening in de praktijk betekent. Behalve de Bossche brandweer, namen ook een ploeg van de vliegba sis Volkel, het Brandwondencentrum en enkele zeer realistisch uitziende LOTUS-slachtoffers aan de demon stratie deel. Maar het helaas in zeer beperkte mate aanwezige Bossche Heineken-publiek kon ook zelf aan de demonstratie meedoen door het bedienen van kleine handblusmidde len en andere apparaten. Af met al was het een geslaagde demonstratie, die volgens brandweercommandant Karen Mulder zeker een vervolg zal hebben. Overigens kunnen medewerkers van onze Bossche brouwerij die hierin geïnteresseerd zijn, zich nog steeds aanmelden voor de Heineken brand weer of EHBO. De telefoonnummers zijn 118 en 101 in Den Bosch. I

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 1996 | | pagina 13