Nationale promotie Gatorade Korting op Watertaxi Kroegentocht voor de consument in zowel supermarkten als benzinesta tions. Bij aankoop van één blik of fles Gatorade krijgt de con sument gratis een oranje veter, Gatorade actie-geschenken A. pen of blikhouder. De aankoop van drie produkten is goed voor een gratis bidon. Amsterdam Vorig jaar zette Amstel samen met Rederij Lovers in Amsterdam de Water taxi Kroegentocht op. Deze bijzondere kroegentocht begint bij het Centraal Station en brengt de deelnemers door de Amsterdamse grachten en over de Amstel naar een aantal bekende, typisch Amsterdamse cafés. Personeelsleden in actieve dienst van Heineken kunnen op vertoon van hun personeels- pasje voor een speciale prijs Met de Watertaxi maakt u een bijzondere kroegentocht langs de Amsterdamse cafés mee met de Watertaxi Kroe gentocht. Komt u met een groepje van minimaal vier per sonen, dan betaalt u 20 gulden per persoon voor anderhalf uur. Hierbij zijn het eerste drankje en een borrelhapje inbegrepen. Voor ieder volgend half uur betaalt u f 8,50 per persoon extra. Groepen van meer dan twintig personen betalen 15 gul den per persoon en daar komt voor ieder volgend half uur 7 gulden per persoon bij. De afdeling Consumentenser vice van onze brouwerij heeft een folder over de Watertaxi Kroegentocht voor u. U kunt deze telefonisch aanvragen via nummer 071-5 456 456. Bunnik Dit jaar zal de pro motie van Gatorade meer zijn gericht op sport dan vorig jaar. In 1995 lag de nadruk op het dorstlessende karakter van deze drank. 'Gatorade for total body refreshment' was het motto. Dit jaar wordt meer een link gelegd met sport. 'Life is a sport. Drink it up. Gatorade' is de nieuwe slogan. Gatorade is er niet uitsluitend voor échte spor ters. Het is bestemd voor ieder een die zich 'hot and thirsty' voelt. Voor iedereen die dyna misch bezig is, die het leven als een sport ziet. Het past bij ple zier en gezelligheid. Gatorade wil niet in verband worden gebracht met duursporten (als marathon of triatlon), maar juist met teamsporten en opkomen de sporten zoals beach volley bal en inline skating). een quiz-actieverpakking. Deze zullen verkrijgbaar zijn in super markten, in sportkantines en bij benzinepompen. Gedurende zes weken maakt de consument kans op een van de honderden prijzen. Variërend van bidons tot sporttassen. Daarvoor moet de consument een 06-nummer bel len en vier vragen goed beant woorden. De eerse drie vragen hebben betrekking op sport, de vierde op Gatorade. Het ant woord op deze vraag is alleen te vinden op de actieverpakking. Zijn er meer bellers dan prijzen, dan krijgen die mensen een prijs die het eerst hebben gebeld. Op is op. Een radiocampagne en POS-materiaal voor horeca en thuisverbruik brengen de actie onder de aandacht. Om een en ander onder de aan dacht te brengen, vinden drie acties plaats. Een daarvan is de Gatorade Bliksemquiz. Eind april zullen zowel flessen als blikjes worden uitgeleverd met Speciaal voor sportkantines en benzinepompen is een spaarac tie op touw gezet. Beheerders en klanten van sportkantines kun nen streepjescodes en doppen sparen voor gratis Gatorade- sportartikelen. Ook is er nog een winkelactie

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 1996 | | pagina 27