ting, postbus 530, 2380 BD in Zoeterwoude. De vijf personen die de meeste kassabonnen naar Heineken Marketing sturen krijgen auto matisch bericht en mogen der tien cd's uitzoeken. Vermeld wel bij uw inzending uw naam, adres, woonplaats, de vestiging waar u werkt en uw personeelsnummer. Wilt u ook aangeven dat het om 'de Heineken mini-krat-actie' gaat? Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd. De Heineken-kratjes worden in de grotere winkels vanuit een display verkocht. In de kleinere winkels komen ze los te staan. De consumentenprijs is f 9,95. De actie wordt ondersteund met een tv-commercial. De actie-bekendheid is echter al groot. "We hebben het kratje voor het eerst getoond op de ROKA. Dat is een internatio nale vakbeurs voor de levens middelenhandel, waar veel be drijfsleiders van supermarkten en slijterijen komen", vertelt Carry. "Het kratje was daar een enorm succes. Iedereen was enthousiast. Iemand bood zelfs honderd gulden voor één Hei neken kratje met cd. Ook accountmanagers en vertegen woordigers krijgen bij de voor verkoop van deze promotie veel positieve reacties vanuit de markt. Iedereen wil meer heb ben dan we kunnen uitleveren. Het kratje lijkt een ware rage te worden." De belangrijke horeca-relaties van Heineken zijn eveneens op de hoogte gebracht van deze primeur. Zij kunnen daardoor gasten en medewerkers over de Heineken-promotie vertellen en de cd op volume in hun bedrijf draaien. Ook de personeelsleden van Heineken in actieve dienst krijgen gratis een Heineken- kratje. Vanwege de zeer grote vraag van winkeliers, kan het kratje echter pas eind mei aan alle medewerkers op de werk plek worden uitgedeeld. Men sen die niet zo lang willen wachten, kunnen bij slijter en supermarkt terecht. Maar wees er snel bij, want op is op. Personeels-actie Daarnaast biedt Heineken aan vijf medewerkers de kans om een kratje vol cd's te winnen. De eerste met de vier Heineken- songs krijgt de winnaar al direct. De overige dertien mag hij/zij zelf uitzoeken. Wat moet u daar voor doen? Spoor zoveel mogelijk vrienden, familieleden en kennissen aan om deze unieke Heineken mini cd-krat aan te schaffen. Verza mel hun kassabonnen en stuur deze vóór 31 mei naar het secre tariaat van de afdeling Marke- Het 'produktie-teambij de display. Onder van links naar rechts: Henk van Breugel (Physieke Distributie) en Peter Buisman (Produktie- planning). Staand van links naar rechts Carry Fransen, Koos Schipper (Reclame Inkoop), Mariëtte Geleijns (Accountbureau) en Plony Schipper-de Vrij (Physieke Distributie). Niet op de foto: René van de Graaf, Christiaan Hintzen (beiden Verkoop Thuisverbruik) en Tilly van Geest (Marketing)

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 1996 | | pagina 17