Postercampagne bij Vmmona Colonne 15 in gebruik genomen HEBBEN WIJ COED NAAR ELKAAR GELUISTERD? Bunnik Bij Vrumona wordt dit jaar een op het personeel gericht postercampagne gehou den Op een billboard vlakbij de Sourcy-bron op het Vrumona- terrein zijn door het jaar heen verschillende posters te zien. Deze hebben betrekking op the ma's die bij het Personeelson- derzoek van 1994 naar voren zijn gekomen. De campagne is een initiatief van het manage ment team van Vrumona, dat zo op een creatieve manier extra aandacht vraagt voor punten die volgens het personeelsonder- zoek verbeterd kunnen worden. De poster die nu bij de Sourcy- bron hangt heeft te maken met het vermogen/onvermogen om duidelijk te communiceren en is de tweede in een reeks van acht. 'Goed luisteren' is de boodschap van deze afbeelding. De poster is gemaakt door Jeroen de Rond. Behalve bij de Sourcy-bron zijn de posters ook te zien in produktie en in het kantoor. Een van de posters uit de campagne vervangt daarmee de verouderde flessenlijnen 6a en 7a. De bouw van Colonne 15 is voorspoedig verlopen. Arie Riet veld van de Technische Dienst hierover: "Alles verloopt exact volgens de planning. Ik heb nog geen klachten binnen gehad. Ik ga er dan ook van uit dat ieder een tevreden is. Eind maart hopen we het lijnrendement te halen." Den Bosch In februari is Colonne 15 van de afdeling Ver pakken in Den Bosch in gebruik genomen. De colonne bestaat uit de lijnen 15a en 15b. Er worden flessen afgevuld voor zowel de binnenlandse markt als voor de export. Colonne 15 Beelden van de nieuwe colonne

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 1996 | | pagina 7