Nieuw van Royal Club: Ice Coffee en Ice Tea Horeca-pakket Vrumona gewijzigd 22 Bunnik Royal Club introdu ceert dezer dagen Ice Tea en Ice Coffee. Het gaat hier om twee nieuwe smaken die je volgens brandmanager Onno Rombouts het hele jaar door kunt drinken. Het Ice Tea-segment is de snel ste groeier in frisdrankenland en biedt volop kansen om met Royal Club te scoren. Royal Club is het eerste gevestigde frisdrankmerk dat een Ice-tea op de markt zet. Royal Club onderscheidt zich volgens Onno Rombouts zowel door de prijs als door de nadruk op het genietmoment en de smaak. "Wij stimuleren het gebruik van het produkt buiten de zomer periode, het seizoen waarin ice- tea en ice-coffee voornamelijk worden gedronken. Daarnaast doorbreekt Royal Club de belangrijke prijsbarrière van twee gulden per literfles door het drankje lager te prijzen, waardoor meer mensen in de verleiding komen het eens te proberen. Koffiesmaak Ice Coffee is een in Nederland nog onbekende drank met een verfrissende koffiesmaak. Hoe wel Royal Club in Nederland als eerste met een Ice Coffee komt, kennen grote delen van Europa, Amerika en Japan het drankje al. Uit de eerste consu mentenonderzoeken in ons land blijkt dat Ice Coffee qua smaak ook hier hoog wordt gewaardeerd. De introductie van beide nieu we smaken vindt zowel binnen horeca als binnen het thuisver- bruik-kanaal (winkels, super markten) plaats. De nieuwe smaken van Royal Club Bunnik Het pakket frisdran- u op bijgaande foto kunt zien, Tegelijkertijd is voor de hore- Bitter Lemon, Ginger Ale, Soda ken dat Vrumona produceert heeft de komst van Schweppes camarkt een aantal smaken van Water en Tonic. Dat laatste voor de horeca, heeft een aantal het bittermix- en fruitsappen- Royal Club vervangen door geldt overigens niet voor het wijzigingen ondergaan. Zoals pakket verbreed. Schweppes-produkten, te weten thuisverbruik-assortiment.

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 1996 | | pagina 22