Lingen's Blond- klok voor horeca ondernemers w Zoeterwoude Lingen's Blond houdt dit voorjaar een speciale actie voor alle bestaande en nieuwe horecaverkooppunten. Iedere horeca-ondernemer krijgt in de actie-periode bij zijn eer ste bestelling Lingen's Blond flessen en/of fusten een gratis gimmick-klok. Deze klok sluit goed aan bij het thema van de Lingen's Blond-campagne 'Alles onder controle' en past volgens Marketing uitstekend in een horecabedrijf. Brand manager Theo Lek hier over: "De actie is bedoeld om ondernemers te belonen die Lingen's Blond in hun assorti ment opnemen en daarmee zor gen voor een optimale service aan hun klanten. Zij geven immers de klant de keuze om verantwoord met alcohol om te gaan. Met het mild bier Lingen's Blond bieden zij hun klant een doordrinkbaar bier aan." Door het lage alcoholpercentage van twee procent kan het voor de consument later op de dag erg aantrekkelijk zijn om een Lin gen's Blond te drinken op momenten dat hij/zij anders koffie, thee of frisdrank zou hebben genomen. Theo Lek: "Bovendien blijkt uit markton derzoeken dat de meeste con sumenten die eenmaal Lingen's Alles onder control Blond hebben geprobeerd, het bier blijven drinken op die momenten dat ze behoefte heb ben aan een mild bier. Vandaar deze horeca-actie." Win een t-shirt De actie met de klok staat niet op zich, maar past in een reeks van activiteiten die Lingen's Blond speciaal voor de horeca zal ontwikkelen. Zoals bijvoor beeld speciale t-shirts met de opdruk 'alles onder controle', vilthouders, afschuimers en openers in de vorm van een haai (uit één van de twee Lingen's Blond-commercials) Overigens stelt Marketing 25 van de Lingen's Blond t-shirts (maat XL) met opdruk ter beschikking van de lezers van Vers van 't Vat. Want ook u bent een ambassadeur van dit mild bier. Maar om aan dat t-shirt te komen moet u uiteraard wel iets doen. Stuur daarom vóór 10 april een briefkaart of een kaart in diezelfde vorm aan de redactie van Vers van 't Vat (het adres vindt u in het colofon op pagina 2). Schrijf daarop uw naam, adres, woonplaats, tele foon- en personeelsnummer en de vestiging waar u werkt. Ver meld ook 'actie Lingen's Blond'. Onder de inzendingen worden de 25 t-shirts verloot. De win naars krijgen automatisch bericht. Over de uitslag kan verder geen correspondentie plaatsvinden. De speciale Lingen 's Blond-artikelen

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 1996 | | pagina 16