Bod van Heinekei 50 cl is troef Heineken Nederland prominent op BBB Spaar voor 'n gratis dubbelpak speelkaarten bij Heineken 50 cl Zoeterwoude De 50 centi- liter-flessen van Heineken staan al enige tijd volop in de belang stelling op de winkelvloer. In elke kroonkurk zit een afbeel ding van een symbool uit het kaartspel. Een harten-, klaver-, ruiten en schoppen-dop zijn nog tot 1 april 1996 samen goed voor een gratis dubbelpak speelkaar ten. Deze actie vormt voor de brouwerij een sterke troef om de 50 cl-verpakking eens e onder de aandacht te brenj. Voor de winkelier betel het een goede gelegen om de verkoop van de Heine 50 centiliter-fles te stimul en voor de klant een aar mogelijkheid gratis speel! ten te krijgen. En voor de sumenten die altijd al Heint halve liters kopen, is dit leuk presentje bij hun 'ei: produkt. Maastricht Heineken Neder land was prominent aanwezig tijdens de onlangs gehouden BBB-horecavakbeurs in Maas tricht. De Heineken en Amstel-stand van de Horecava werd qua afme tingen speciaal voor deze beurs aangepast. Verder had onze Maastrichtse stadsbrouwerij De Ridder een stand. Deze werd onder anderen bezocht door de meesterkoks Cas Spijkers, Michel Da Costa (Portugal) en Ernst Schassberger (Duitsland). Zij waren in Maastricht van wege de European Fine Food Fair, die gelijktijdig met de BBB werd gehouden. De haute cui sine-meesters werden ontvan gen door De Ridder-directeur Peter van Dongen Torman.

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 1996 | | pagina 6