Win carnavals-cd Deurzakkers! Nationale Slijterspromotie Amstel rond Valentijnsdag h Zoeterwoude 'Wij vieren feest' is de carnavalskraker waarmee De Deurzakkers nu in de hitparade staan. Op dezelfde single-cd van dit carnavalsduo staat bovendien het Amstel-lied 'De beste brouwers brouwen het'. Daarom heeft de Amstel marketinggroep 25 van deze cd-tjes ter beschikking gesteld voor een verloting onder de lezers van Vers van 't Vat. Wilt u meedingen, stuur dan een briefkaart of ansichtkaart naar de redactie van dit blad (voor het adres zie het colofon op pagina 2). Vergeet niet uw naam, (interne) adres en personeels- nummer te vermelden. Om ervoor te kunnen zorgen dat de cd's nog vóór het carnavals weekeinde worden verstuurd, is de uiterste inzenddatum 8 februari. Het hoesje van de nieuwe cd van De Deurzakkers Zoeterwoude Amstel bier en Amstel 1870 houden een geza menlijke nationale slijterspro motie rond Valentijnsdag. In de eerste twee weken van februari krijgen kopers van een krat Amstel bier of Amstel 1870 exclusief bij de slijter een gratis bloemenbon cadeau ter waarde van vijf gulden! Deze bevindt zich onder het cratecover op het krat. Leuk om vriend of vriend in te verrassen met een Valen- i V - tijnsboeket. De bonnen zijn inwisselbaar bij de Fleurop Interflora-bloemisten, bij aan koop van een bos bloemen van minimaal vijftien gulden. Hoe wel de actie op Valentijnsdag is gericht, zijn de bonnen nog tot en met 30 april 1996 geldig. Het is de eerste keer dat Amstel pils en Amstel 1870 een geza menlijke actie houden. De be trokken brandmanagers Ronald r;| Drieduite en Patrick van Schie verwachten er veel van. "De slijter is heel belangrijk voor Amstel bier en Amstel 1870", vertelt Patrick van Schie. "Eigenlijk voor het hele Amstel- assortiment. Amstel staat bekend om zijn vele speciaal- bieren. Het is juist de slijter die die speciaalbieren verkoopt. Maar natuurlijk ook de pilsener bieren van Amstel." Ronald voegt daaraan toe: "Hij is boven dien de aangewezen persoon voor leuke cadeautjes op het gebied van bier, wijn of gedis tilleerd. De combinatie met Fleurop is ook niet vreemd. Zowel Fleurop als de slijter zijn specialisten op hun terrein. Ze zijn vaak in hetzelfde winkel centrum gevestigd, maar heb ben nog nooit eerder een actie gehad, waarbij de een reclame maakt voor het produkt van de ander. En andersom! Amstel brengt die twee nu samen en dat is unieke. Bij Fleurop komt voor het eerst in de geschiede nis reclame te hangen voor een biersoort: Amstel. De slijter zal op zijn beurt reclame maken voor Fleurop." De actie wordt daarnaast onder steund door een radiocommer cial, die omstreeks Valentijns dag zeer vaak op diverse Neder landse radiozenders te horen zal zijn. Fleurige lezersactie Overigens hebben Patrick van Schie en Ronald Drieduite nog een Valentijnsactie voor de lezers van Vers van 't Vat. Amstel looft in totaal tien boe ketten uit ter waarde van 25 gulden voor uw vriend/vrien din/familielid of kennis die u met Valentijnsdag wilt verras sen. Maar daar moet u uiteraard wel wat voor doen. Schrijf op een briefkaartje in blokletters wie u met Valentijnsdag wilt verrassen (inclusief diens com plete adres). Formuleer daar naast zo origineel mogelijk in maximaal vijftien woorden waarom u vindt dat die persoon een bloemetje van Amstel ver dient. Stuur de briefkaart met uw naam, vestiging waar u werkt, telefoon en personeels- nummer naar Redactie Vers van 't Vat (het adres vindt u in het colofon op pagina 2). De inzendingen moeten uiterlijk 9 februari bij de redactie binnen zijn. Amstel zal de tien origi neelste inzendingen belonen met een boeket bloemen, dat namens u naar de opgegeven persoon wordt gestuurd.

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 1996 | | pagina 9