100ste OR- overlegvergadering Amstel Cup-decor Studio Sport Fanfare trekt bomvolle zaal 'ieckse [deling avond ran het brand Trans- m ma- De Rid- nacht lankzij enkele eid ge- van de :n hun erauto Hilversum/Zoeterwoude Studio Sport heeft sinds kort een speciaal decor dat wordt ge bruikt voor het presenteren van Amstel Cup-wedstrijden. Het decor is opgebouwd uit de elementen van het Amstel Bier-logo. Amstel Bier is hoofd sponsor van de competitie om de Amstel Cup, de landsbe- ker van voetballend Nederland. Het decor was voor het eerst te zien op 29 november. Studio Sport besteedde toen uitgebreid aandacht aan de die avond gespeelde Amstel Cup-wed- strijden. Het Amstel Cup-decor van Studio Sport van boven gezien Zoeterwoude De Onderne mingsraad van Zoeterwoude heeft 16 november zijn hon derdste overlegvergadering ge houden. Om deze mijlpaal te vieren, werden de Raadsleden en hun partners door bestuurder P. laire 'Miss Saigon' van de compo nist Claude-Michel Schönberg. Dit gastoptreden gaf de Heine- ken Fanfare na de pauze extra inspiratie. Onze muzikanten speelden vijf werken, met als hoogtepunt het 'Treble Con certo' van Ted Huggens. Opvallend hier was dat orkest leider Marinus van Hamond zijn dirigeerstokje overgaf aan tweede dirigent Alex van den Akker. Vervolgens nam Mari nus persoonlijk de solopartij op de klarinet voor zijn rekening. Een groot applaus was zijn deel. Hamers uitgenodigd naar Am sterdam te komen. Daar werd de honderdste vergadering ge houden en kregen de partners een rondleiding door het Hei- neken Ontvangstcentrum. Na afloop was er een gezamen lijke borrel. Den Bosch In een bomvol Heineken Ontspannings Cen trum in Den Bosch, gaf de Heineken Fanfare 4 november met veel succes haar tradi tionele jaarconcert. Deze keer speelde vóór de pauze een gastgezelschap: het Andels Fanfare Corps. Deze fanfare muzikanten pakten onder lei ding van dirigent Danny Oos terman stevig uit. Ondermeer met het momenteel zeer popu- De Heineken Fanfare tijdens het jaarconcert

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 1995 | | pagina 7