Er gebeurt altijd veel in een jaar bij Heineken. Teveel om op te noemen. Vandaar dat we een selectie hebben gemaakt: 1995 in vogelvlucht. ffltÊm Wm ers drinken het Ü0 T: 2: -~ Voor de Zoeterwoudse en Bos sche medewerkers begint het jaar anders dan anders. Het Management Team van Heine ken Nederland heeft de Bos schenaren namelijk uitgenodigd voor een gezamenlijke nieuw jaarsreceptie met hun Zoeter woudse collega's. Voor velen is het de eerste kennismaking met de Zoeterwoudse brouwerij en haar medewerkers. In het begin van het nieuwe jaar vindt traditiegetrouw ook de Horecava plaats. Hier wordt het nieuwe bier van Stadsbrouwerij De Ridder geïntroduceerd: Vos. Naar aanleiding van de gerin gere bezoekersaantallen beslui ten het Centraal Brouwerij Kan toor en de Stichting Merkartikel Nederland met ingang van 1997 eens in de twee jaar aanwezig te zijn op de Horecava. In ■■Br het tussenliggende jaar zal i branche vertegenwoordigd zi bij de regionale beurzen het land. Vos is niet het enige nieuwe bi in 1995. In april verschiji Amstel Meibock op de marl< een amberkleurig bier met 7 alcohol. Daarmee haakt oc Amstel in op de steeds groeien* vraag naar seizoensbieren. I bokbiermarkt kreeg destijds et nieuwe impuls na de introdu tie van Heineken Tarwebo Zozeer, dat de consumptie v; bokbier in drie jaar tijd is ve dubbeld. Ook het marktaa deel van De Ridder's witbi Wieckse Witte stijgt aanzie lijk. Dit is mede te danken a< de constant hoge kwaliteit v; het produkt, de sterke horec positie, de mooie zomer en landelijke themacampagne. Amstel Gold krijgt een nieuv campagne met Hollandse ar bachten. Lingen's Blond do van zich spreken met nieuv IINGEN 'Mm. ~»i.' i iSÜSi Oll.ATIS UI.» EEN IIH XI I rï il AT IS HIJ EEN KIUT H1, Spl

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 1995 | | pagina 4