AMSTEL 125 Het Amstel-gevoel In dit Amstel jubileumjaar vertelde een aantal van onze collega's over hun Amstel- gevoel. De gelijknamige rubriek hebben we gekoppeld aan het 125-jarig bestaan van Amstel. Vandaar dat we deze keer het laatste verhaal in de serie af drukken. Ter afsluiting van de veelgele zen rubriek togen we naar de Amstel marketinggroep: het Amstel-gevoel volgens de bewa kers van het merk. Amstel is een echt Hollands merk, dat ondermeer staat voor gezelligheid en vriendschap. Het biedt op elk biermoment kwaliteit voor een goede prijs. Amstel is het biermerk dat heel dicht bij de mensen staat. Amstel vertegenwoordigt het positieve van het gewone leven; het 'vrienden onder elkaar'- gevoel. De Amstel marketinggroep: "De merkwaarden slaan ook op ons als collega's. Wij zijn mensen met verschillende meningen, allemaal een tikkel tje eigenwijs, maar met respect voor elkaar. De discussies die we hebben leiden tot mooie dingen. Het merk Amstel bindt ons. Het geeft een band die veel toelaat, die grappen over elkaar tolereert, die plezier, en gezel ligheid oplevert. Want laten we wel zijn: met plezier kunnen werken leidt tot goede resulta ten." De Amstel marketinggroep met boven van links naar rechts: Patrick van Schie (brand manager Pils); Tom Schaatsbergen (marketing manager); Freek de Wette (sponsor manager); Noël Buur (marktonderzoeker, ondersteunt de Amstel marketinggroep) en Ronald Drieduite (junior brand manager line-extensions (waaronder 1870 en Amstel Gold)). Op de voorgrond van links naar rechts: oost van Roon (brand manager Horeca); Arian van der Linden (brand manager line-extensions); Philip de Wulf (junior brand manager Pils) en Han Kolff (marketingmanagementtrainee 'speciale projecten')

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 1995 | | pagina 24