Jazz Blues Night populaiiste promotie-activiteit v. *£PL/*i 1 Heineken Bm WÈMËm WÈÊiml De Heineken Jazz rs Blues Night mag zich de populairste en meest gevraagde promotie-activiteit voor de horeca noemen. In september, bijvoorbeeld, zijn er door het hele land zeventien Jazz Blues Nights gehouden. De Reclame Service Dienst en de vertegenwoordigers krijgen er heel veel positieve reacties op. ;naar nnen natie het foon- rs en Het ning eren bij het LJM. voor :van lden en." De Jazz Blues Night is door Heineken ontwikkeld voor het grand café en de café/bar. Een professionele band speelt swingende muziek als Blues, Bebop, five en Jazz-dance. De bandleden dragen Heineken- kleding en het decor is in Heineken-kleuren uitgevoerd. Daarnaast verzorgt Heineken de T-shirts voor het horeca-perso- neel en de affiches voor de aan kondiging. MJ. Ll. Rolf Stam, vertegenwoordiger rayon Ifmond, heeft de Heine ken Jazz Blues Night de afgelopen twee maanden drie keer in Ifmuiden gehad. Twee keer in jachtclub Dutch Admi rals en een keer in jazz en blues café Old Captain Inn. Rolf Stam: "De Heineken Jazz Blues Night brengt gezelligheid. De live-bands hebben een enor me uitstraling. Tel daar de Hei- neken-uitstraling bij op, dan kan je er niet meer omheen. De eerste Jazz Blues Night in Dutch Admirals aan de jacht haven van IJmuiden was zo'n groot succes, dat in dezelfde club een maand later weer een Jazz Blues Night werd gehouden." Onderscheiding "Er wordt erg enthousiast op de Jazz Blues Night gereageerd, want het is weer eens een andere manier van promotie. Veel mensen weten aan het eind van de avond niet welk merk bier ze gedronken hebben. Dat geldt niet voor het publiek dat één van de Heineken promotie-acti viteiten bezocht heeft. Met dit soort activiteiten kunnen we ons als Heineken dus goed onderscheiden", besluit Rolf Stam. Een Heineken Jazz Blues Night in Den Haag (archieffoto)

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 1995 | | pagina 9