ni /elkom voor de herfst! 17 centage (6,5 of meer) en had een milde bitterheid: de typische, tradi tionele bokbiersmaak. Traditioneel bokbier wordt van ouds her gekoppeld aan bewolkte hemels, guur en regenachtig weer. Tarwebok heeft, mede door zijn karakteristieke frisse en zachtzoete smaak, een war mere uitstraling en legt de nadruk op de mooie momenten van de herfst in de najaarszon. Om dit extra tot uit drukking te laten komen in de ver pakking, is de uitmonstering van zowel fles als six-pack aangepast. ken-ster, symbool voor kwaliteit en natuurlijkheid, prijkt weer op de fles sfeer van de herfst is gekozen voor de vorm van een kleurig herfstblad. Truien-actie Heerlijk genieten van de najaarszon met een Tarwebok en....je nieuwe warme trui. Elk six-pack Tarwebok is dit seizoen goed voor 25 korting op prachtige warme herfsttruien. Gedurende de maand oktober zit in elk six-pack Heineken Tarwebok een kortingsbon, die bij inlevering bij een van de filialen van HIJ Man nenmode, maar liefst 25% directe korting geeft op een trui naar keuze. Natuurlijk zal deze unieke herfstac- tie fors ondersteund worden in de lan delijke media en met zeer opvallend reclame materiaal op de winkelvloer. Junior brand manager Paul van Doorne over deze actie: "Heineken heeft gezocht naar een promotie rond Tarwebok die het aangename gevoel van de herfst kon overbrengen. Omdat Tarwebok staat voor genieten van de herfst, de prachtige kleuren in de natuur, de koele maar aangename temperatuur, is een link met een prachtige zuiver wollen trui snel gelegd. Het is een krachtig promotie middel, dat de consument bovendien een aanzienlijk voordeel oplevert. HIJ Mannenmode reageerde zeer enthousiast op de ideeën voor de actie. Doordat het aanbod geldt voor de gehele collectie truien van deze winkelketen, hebben Tarweboklief- hebbers een ruime keuze vrijheid. Naast de ondersteuning in de lande lijke media en op de winkelvloer zullen ook alle 100 filialen in Neder land worden voorzien van opvallend reclame-materiaal, dat direct verwijst naar deze actie." Ter verloting onder de lezers van Vers van 't Vat stelt Marketing vijf truien (één maat: XL) beschikbaar. Wilt u meedingeni Stuur dan een briefkaart of ansichtkaart naar de redactie van dit blad (adres zie colofon op pagina 2). Vergeet niet uw naam, adres en personeelsnummer te vermelden. Uw inzending moet 26 oktober binnen zijn.

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 1995 | | pagina 17