Orangina trekt de aandacht Orangina, de bekende Franse sinas, is sinds kort via Vrumona ook in Nederland verkrijgbaar. Allereerst deed het opvallende bolle flesje half mei zijn intrede in de supermarkten. Misschien heeft u het zien staan in een opvallende display. Niet alleen opvallend vanwege zijn uitstraling, maar ook vanwege zijn actieprijs. jrkten. l, waar ior het blijft ;hand- Lmstel rode ;ien is :icker. loeten onnen ot het imstel ;kend- ro or de eld. De :1 krat krijgt orraad ïnblad lisplay lbiljet- datde j op de t tien ïn be- i onder t mee- fjkaart ;rs van or het art uw snum- ;f ant- is het 1870 10 juli der de oplos bladen krijgbaar zijn in blik en in literflessen. Vers van 't Vat-actie Wilt u raden hoeveel bolle fles jes er in 1994 wereldwijd zijn verkocht? Ter ondersteuning: In Frankrijk waren het er onge veer 500 miljoen! Voor degene die het dichtst bij het juiste aan tal zit, stelt Onno Rombouts namelijk een aardige prijs beschikbaar. Het gaat om een gele lamp, in de vorm van het opvallende bolle flesje. Wilt u meedingen naar deze prijs? Zend dan uiterlijk 14 juli een (brief)kaart naar de redactie Vers van 't Vat. (zie pagina 2 voor het adres). Vermeld op de kaart uw naam, afdeling, perso- neelsnummer, en telefoon nummer waar u bent te berei ken. En vergeet vooral niet te vermelden hoeveel bolle flesjes vorig jaar zijn verkocht. Als uw antwoord het goede antwoord het dichtst benadert, kunt u uw kamer binnenkort op een spe ciale manier opfleuren... Links de lamp die u kunt winnen, geflankeerd door een echt flesje Orangina ceerd. De twee hoofdrollen daar in zijn weggelegd voor twee 'bolletjes'. Zij beleven in een achtbaan duizelingwekkende avonturen. De clou van het ver haal is natuurlijk dat Orangina vóór het drinken eerst voor zichtig moet worden geschud. Door het schudden vermengen het sinaasappelsap (met 12% echt sap) en het vruchtvlees (2%) zich goed, waardoor de smaak het beste tot zijn recht komt. Wereldwijd bekend Daarnaast zijn in deze periode promotieteams actief. Op stran den, in winkelstraten en bij eve nementen, kortom, die plaatsen waar jonge mensen zijn, laten zij zo'n half miljoen jonge volwassenen kennismaken met Orangina. De kans is trouwens groot dat het om een hernieuwde ken nismaking gaat. "Orangina is namelijk al in veertig landen verkrijgbaar. Elk jaar komen er vijf landen bij, verdeeld over de vijf werelddelen", vertelt brandmanager Orangina, Onno Rombouts. "En dit jaar was Nederland uitgekozen voor de introductie van deze bekende sinaasappellimonade met vrucht vlees. Een sinas met een unie ke echte sinaasappelsmaak. Voor Vrumona betekent het een prima aanvulling van het sinas- assortiment. Sisi Sinas richt zich namelijk vooral op jonge ren. En Orangina, dat ook iets duurder geprijsd is, op de jong volwassenen." 'J. Ook in horeca Behalve in de thuisverbruik- markt, zal Orangina ook in de horeca verkrijgbaar zijn. Tevens komt het in de zomermaanden in de PUMs. Het zal dan ver Voor een prijs van 49 cent kon de Nederlandse consument ken nismaken met de nieuwste sinas in het Vrumona-assorti- ment. Twee weken later werd dit gevolgd door de introductie van Orangina in 33 cl-blik. Opnieuw tegen een aantrekke lijke prijs. In de eerste week van juli komt Orangina op het schap in een 1 liter fles. Ter ondersteuning is een dertig seconden durende Orangina TV-commercial geïntrodu- Beeld uit de Orangina- commercial

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 1995 | | pagina 9