Bier-ansichten in horeca-kantoren Nieuwe etiketten Brand bier Wijlre De etiketten van de Brand bieren zijn sinds vorige maand vernieuwd. Het gaat daarbij om Oud Brum, Imperator, Up, Pilsener, Mei- bock, Dubbelboek en Sylvester. De nieuwe outfit benadrukt volgens de Limburgse brouwer nog sterker het kwaliteitsimago van het bier uit Wijlre. Brand trekt die conclusie uit eerder gehouden consumentenonder zoek. Bovendien zullen de ver nieuwde etiketten extra opval len in de winkelschappen. De nieuwe etikettering van de bieren van Brand. Rechtsboven ziet u de oude etikettering Hoofddorp Sinds kort zijn in alle kantoren van de Heineken horeca-organisatie 'Boomerang- kaarten' verkrijgbaar. Dit zijn ansichtkaarten die gratis wor den verspreid in horeca-gele- genheden. Deze vorm van pro motie bestaat al enige jaren. Het is echter voor het eerst dat de kaarten binnen Heineken zijn te verkrijgen. "Door een rekje met de Heine- ken-kaarten op te hangen in de horecagebieden, blijven medewerkers op de hoogte van de lopende acties, verklaart Marianne Bruijn, Media-ma nager van de afdeling Marke ting. "Iedereen is verder vrij om de kaarten te versturen." Het eerste rekje met kaarten is begin april opgehangen in Hoofddorp. Daarna volgden de overige vestigingen. Hoofddorp had de primeur binnen de Unit Horeca

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 1995 | | pagina 12