Nieuwe brand weercommandant Den Bosch Verkoopteam uit op Award Den Bosch Per 6 april heeft de Bossche brandweer een nieuwe commandant: Karen Mulder van de Interne Dienst. Zij volgt Chris van der Heyden op die sinds kort van de vut regeling gebruikmaakt. Karen was al één jaar actief bij het corps als ondercommandant. Sindsdien heeft zij al enkele specifieke brandweer-opleidin gen gevolgd. "Ik vind dat ik een hele leuke taak heb", aldus de nieuwe commandant. "De saamhorigheid maakt de brand weer tot een apart wereldje." Die saamhorigheid werpt ook zijn vruchten af: Onlangs behaalde de Bossche Brandweer tweemaal de derde prijs bij regionale wedstrijden. Op 25 maart betrof het een prijs voor de hoge druk, en op 8 april voor de lage druk tweede klas. Helaas gingen bij deze wedstrijden alleen de winnaars van de eer ste en tweede prijs door naar de gewestelijke wedstrijden. Voor een bedrijfsbrandweer is de derde plaats naast de zeer geoe fende gemeentelijke corpsen een bijzondere prestatie. Bij deze wedstrijden des te meer omdat het Bossche corps een nieuwe bevelvoerder, Harry Karen Mulder werd tijdens A de afscheidsreceptie van Chris van der Heyden officieel geïnstalleerd door chef Interne Dienst Ed Veen de Kort, had. Hij wist het corps perfect aan te sturen. een concreet marketingplan voor Rotterdam, Schiedam en Vlaardingen. De Horeca Marketing Award is in het leven geroepen om de marketingactiviteiten 'in de markt' op een leuke manier te kunnen volgen. Het startsein hiertoe werd onlangs gegeven tijdens de tweedaagse 'Horeca Marketing en Merkenbeleid' (zie ook de vorige Vers van 't Vat). In alle horecagebieden zijn er teams gevormd. Hun activiteiten en prestaties wor den beoordeeld door een des kundige jury, onder leiding van hoofd Horeca Heineken Neder land, Philip de Ridder. Het team dat de Horeca Marketing Award wint, krijgt als prijs het bijwo nen van de finale van de Cham pions League. Het Rotterdamse team van René Kruijt, met staand van links naar rechts: E.R.B. Chaudron, R. Candeias, A.C.M. Oomen, A. Bauer, R.H. Mispelblom, K.M. Storck, mevrouw KJ. Peerbolte en M.C.E. Martens. In het midden: J.M.H.M. van Mierlo en J. Osseweijer. Vooraan zittend/hurkend: Th.G.K. v.d. Pol, E.E. Noorlander, M.M. Kruijt en G.J. Meinen Rotterdam Crooswijk De strijd om de Horeca Marketing Award 1995 is losgebarsten. Zo zijn de leden van het Rotter damse verkoopteam van René Kruijt vastbesloten om deze prijs in de wacht te slepen. Dat lieten ze 7 maart weten bij de presentatie van hun plan nen in de vestiging Rotterdam Crooswijk. Onder het motto 'Rotterdam Marketing Wise', presenteerden koppels van brouwerij- en drankenhandel vertegenwoordigers, verkoop binnendienst, een bouwkundi ge en een projectleider van de Reclame Service Dienst, de resultaten van hun brainstorm sessies. Een en ander is in middels samengesmolten tot

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 1995 | | pagina 20