Opruiming bij CC-Mafl Telefooncentrale in de prijzen Ondernemers: introductie Lingen's Blond succesvol Zoeterwoude Het interne electronische post-netwerk CC-Mail is in Zoeterwoude wekelijks niet te gebruiken in de nacht van zaterdag op zon dag, tussen 23.00 en 01.30 uur. Sinds 26 november 1994 wor den dan alle gelezen berichten ouder dan zestig dagen gewist uit de Inbox, Message Log en Mappen. Voor andere berichten komt er dan weer ruimte. "Het 'postkantoor' van CC-Mail is te vergelijken met een archief kast," legt Hans Marck, beheer der Telecommunicatie Net werk uit. "Ook daar kun je niet eindeloos papier in blijven stop pen, ook die moet eens worden opgeruimd. Voorheen deden wij dat 'schonen' op een willekeu rig tijdstip 's avonds en in het weekend. Voorwaarde voor dit algemeen onderhoud is echter dat gebruikers hun CC-Mail hebben afgesloten, anders kan hun PC blijven 'hangen'. Dan moet deze opnieuw worden opgestart. Voor de duidelijlthe is er nu een vast tijdstip voor h< 'schonen' gekozen. De laats tijd zijn steeds meer produkti medewerkers aangesloten c CC-Mail. De ploegendienste gebruiken CC-Mail nu 24 ui per dag." Als u gelezen berichten wi bewaren, kunt u dat doen doi deze naar de eigen harde sch te schrijven. Voor vragen ovt CC-Mail Zoeterwoude: Har Marck, toestel 6708. Van links naar rechts: Marian van Bohemen, A Astrid Günter, Adrie Hemelaar, Tineke van Dam, Leon Coenradie, Ingrid Colijn, Marga van Kessel (onder). Op de foto ontbreken: Miranda Turenhout, Marga van Kessel, Savine Venselaa Zoeterwoude De medewer kers van de Telefooncentrale uit Zoeterwoude zullen voortaan met meer dan gepaste trots de telefoon aannemen. In de race om de 'Tele-entree Trofee', een verkiezing voor de beste tele fooncentrale van Nederland, eindigden zij na winnaar Cen traal Beheer op de tweede plaats! Uit het rapport van het onder zoek van de Vereniging Tele- entree Trofee bleek dat de cen trale optimaal bereikbaar is en dat er snel en vriendelijk wordt opgenomen. Ook bleek dat onze medewerkers via de doorkies- nummers prima bereikbaar zijn. Ingrid Colijn hierover: "We beschikken over zeer moderne apparatuur. Er is dus veel mo gelijk. Overigens is de goede bereikbaarheid niet alleen onze verdienste. Na het doorverbin den is het aan de betreffende medewerker om de 'belle klantgericht te woord te staan Criteria Aan de hand van de onde zoeksresultaten nomineert d Vereniging Tele-entree Trofe een aantal organisaties. Er zij drie categorieën: organisatie met één telefoniste, organis. ties met twee tot vijf telefoni tes, en organisaties met zes meer telefonistes. De organis tie wordt daarbij gechecl op: bereikbaarheid, wachttiji dienstvaardigheid, nakome van terugbel-beloften en de sne heid van het doorverbinder Gedurende een maand plege medewerkers van onderzoel bureaus op willekeurige tijf stippen diverse telefoontje Uiteindelijk werden tien org. nisaties voor de prijs genom neerd. Los daarvan koos de jur de 'Telefonist(e) van het Jaar' Zoeterwoude Lingen's Blond is een van de meest genoemde produkten, wanneer winkeliers wordt gevraagd wat zij de meest succesvolle introductie van 1994 vinden. Dat blijkt uit een telefonische rondgang van het vakblad de Levensmiddelen krant. In een eind december door dit blad samengestelde Top 16, staat Lingen's Blond op de derde plaats. De nieuwe zui- velprodukten Vifit en Yakult werden respectievelijk 1 en 2. Daarnaast wordt de 13de plaats voor 7UP Clear Orange van Vrumona als opvallend aan gemerkt. Dit produkt stond namelijk slechts een beperkt deel van het jaar op het win kelschap. 7UP Clear Orange werd geïntroduceerd in verbar met de deelname van het Ni derlands Elftal aan de WereL kampioenschappen voetbal i de Verenigde Staten, afgelope zomer.

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 1995 | | pagina 6