Nieuw: Amstel Meibock Zeg het met Amstel... U/U 5/K m Zoeterwoude Amstel komt 3 april met een nieuw bier op de markt: Amstel Meibock. Daarmee wordt tegemoetgeko men aan een wens van de Amstel-consument. Het gaat hier om een amberkleurig bok- bier van 7 procent alcohol met een volle lichtzoete, fruitige smaak. Het wordt net als andere seizoensbieren een keer gebrou wen en is zowel op fles als op fust verkrijgbaar zolang de voor raad strekt. De lente in de bol met Amstel Meibock De Nederlandse bierdrinker heeft een steeds grotere belang stelling voor seizoensbieren. Mede hierdoor is bijvoorbeeld ook het meiboksegment de af gelopen twee jaar gegroeid. Amstel-consumenten hebben laten weten een eigen meibok van hun Amstel brouwerij te willen hebben. Omdat Amstel van oudsher graag inspeelt op de wensen van haar consument, wordt dit voor jaar Amstel Meibock op de markt gebracht. Het nieuwe bier zal zowel in de horeca als in de detailhandel verkrijgbaar zijn. Zoeterwoude Je geheime liefde verrassen met een echte Valentijnskaart van Amstel. Dat kan met de jongste Amstel- actie rond Valentijnsdag. Am- stel bier komt voor deze dag met een speciale wenskaart die naar een uitverkorene ver stuurd kan worden en als bier glas kan worden gevouwen. Op de kaart staat het Amstel- logo in de vorm van een hart met daaronder teksten als: 'Ik hou van je', 'Ik zou je voor geen ander willen ruilen' en 'Ik zou je voor geen goud wil len missen'. Volgens junior productmanager Tom van Lambaart past de Valentijns-actie prima bij het merk Amstel. "Amstel is het merk dat het dichtst bij de bier drinker staat en wil staan. Dat brengen we ondermeer tot uiting door met acties in te spe len op bekende feestdagen als Vaderdag, Sinterklaas, Kerstmis en nu dus rond Valentijnsdag. Dit met de slogan 'Amstel. Gegarandeerd gezellig', het the ma van onze nieuwe reclame campagne. Ook de Valentijns- actie gaat over die gezelligheid: de warmte tussen mensen onderling en de relatie van con sumenten met Amstel. Want de teksten van de kaarten slaan niet alleen op de persoon die je een kaart wilt sturen, maar ook op de relatie die je met Amstel hebt." De Valentijns-actie loopt van 31 januari tot en met 13 februari. De kaarten zijn verkrijgbaar in alle horecabedrijven waar een zogenoemd 'Boomerang-rekje' staat. Dit is een rekje dat bij trendsettende horecagelegen heden hangt en waarin gratis ansichtkaarten te vinden zijn. Voor Vers van 't Vat-lezers heeft Amstel een verrassing: u vindt alle zes verschillende kaarten bij dit nummer ingesloten. Een Valentijnsgeschenk van Amstel! Een van de zes ansichtkaarten Ik 2JSU- jt> uw. (jte*. qeud

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 1995 | | pagina 17