Nieuwe campagne Amstel Gold Hoi^ands Goud Zoeterwoude In februari start onder de titel 'Hollands Goud' de nieuwe campagne van Amstel Gold, het traditionele, puur Hollandse speciaal bier van Amstel. In een aantal ui tingen worden Hollandse am bachten als palingroken en kaasmaken belicht. Puur Hol lands traditioneel vakman schap dat symbool moet staan voor de jarenlange brouwers traditie en kwaliteit van Am stel. De campagne verschijnt in het voor- en najaar in verschil lende tijdschriften en zal op de winkelvloer met acties en recla memateriaal worden onder steund. In het najaar komt een vervolg op de eerdergenoemde uitingen. Rijke traditie Amstel Gold is gebrouwen vol gens een aloude, rijke traditie. Hiervoor wordt een aparte me lange gebruikt van gerstemout, met als resultaat een smaakvol gerstenat. Amstel Gold heeft een volle en rijke smaak en een uitgesproken fruitig en hoppig karakter. Het is van oudsher hèt Hollandse speciaalbier. Amstel Gold heeft per 16 janu ari een nieuwe verpakking gekregen. Zowel fles als sixpack zijn in een nieuw jasje gestoken. Daarbij is het vakmanschap en de Amstel-uitstraling sterker opgespeeld. Amstel Gold is nu op het eerste oog voor iedereen duidelijk een lid van de Am- stel-familie. De verpakking is bovendien uitnodigend en straalt gemoedelijkheid uit. De consument voelt zich daar door uitgenodigd om het bier te drinken. Produktuitstraling en -beleving zijn kortom meer en nadrukkelijker op elkaar afge stemd. Amstel Gold in een nieuw jasje Een van de uitingen van de nieuwe campagne Lilfj Ambachtelijke Traditie Van Holland Proeft U Ooit I 11 Het Robuust Gebrouwen Gerstenat Van Amstel G

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 1995 | | pagina 16