Nieuwe Amstel-campagne '1995': vers van Heineken Brouwerijen Amsterdam De inmiddels Amstel bier als er allerlei ver- Uitzendingen TV-commercial in december* bijna klassieke Amstel-tune schillende soorten mensen bij uit de jaren zeventig. Wie kent komen. Het wordt een dolle datum zender tijd hem niet? In de nieuwe Amstel boel. De radio-commercial be reclamecampagne is het deun staat uit de Amstel-tune. Deze zaterdag 17 Ned 3 22.10 tje terug en geheel aangepast is in ongeveer tien verschillen zondag 18 Ned 1 19.55 aan deze tijd. De tv- en radio de muziekstijlen uitgevoerd. zondag 18 Ned 2 22.55 spots die de hoofdrol in deze De versies variëren van house maandag 19 Ned 3 22.30 nieuwe campagne spelen, kunt tot Amsterdamse smartlappen dinsdag 20 Ned 3 22.30 u al vanaf 1 december bewon en van rock en roll tot carna woensdag 21 Ned 3 20.30 deren. valsmuziek. Naast de radio en woensdag 21 Ned 3 21.55 tv- spots komen er ook posters donderdag 22 Ned 3 22.10 In de tv-spot is het sleutelwoord en ansichtkaarten van de cam donderdag 22 Ned 3 22.11 'spektakel' en komt de wel pagne. Verwacht wordt dat deze vrijdag 23 Ned 3 22.10 bekende Amstel-gezelligheid bij het publiek zeer goed zullen woensdag 27 Ned 3 20.25 duidelijk naar voren. Vier men scoren op het gebied van her donderdag 28 Ned 3 21.56 sen drinken in de tuin een kenning en waardering. donderdag 28 Ned 3 22.10 vrijdag 29 Ned 3 22.10 zaterdag 30 Ned 3 21.10 zaterdag 30 Ned 3 22.40 Wijzigingen voorbehouden Eind vorig jaar vond een van de succesvolste introducties uit de biergeschiedenis plaats: die van '1994'. Het was een speciaal, éénmalig gebrouwen einde- jaarsbier van de Heineken Brou werijen. Onze brouwers hebben in de vorm van het bier '1995' dit jaar opnieuw een toepasse lijke nieuwjaarswens voor de echte bierliefhebber gebotteld. '1994' was vorig jaar al een week voor de kerst uitverkocht. Het is de verwachting dat ook '1995' eenzelfde succes beschoren is. Het exclusieve '1995' is ver krijgbaar in de bijbehorende zes hoekige geschenkverpakking. Daarin zijn zes flesjes van het eindejaarsbier, plus het eenma lige '1995'-glas gestoken. '1995' is met zorg gebrouwen van uitsluitend natuurlijke ingrediënten: gerstemout, hop en water. Het donkere gerste mout geeft het bier een mooie warme kleur. De aromahop geeft '1995' een karakteristieke smaak, die past bij de feestelijke decembermaand

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 1994 | | pagina 12